Nieuwe importeur Pronk Vuurwerk

Het enthousiame voor de collectie van Pronk leeft ook bij onze crew.
Inmiddels hebben we contact gelegd met Pronk en voor volgende week staat er een afspraak in de planning.
 
Ik ben zeer verrast door deze nieuwe lijn.
Mooie cakes heb ik tot nu toe gezien, grote uitwerkingen en duidelijk/mooie kleuren.
Ik denk dat het voor de freak positief is.
Zo kunnen de grote en bekende merken niet stil blijven staan, zullen zij dit doen dan zullen ze hoogst waarschijnlijk klanten gaan verliezen aan de nieuwe importeur.
Ben benieuwd wat hun visie precies is met deze lijn, kijk dan ook al uit naar de ontmoeting met de mensen achter Pronk vuurwerk.
 
Dit is gewoon prachtig vuurwerk. Grote, heldere effecten en prachtige combinaties per cake.
Helaas zitten ze te ver voor mij....

Wat ik me wel afvraag: waarom kunnen nieuwe importeurs zulke producten op de markt zetten tegen mooie prijzen en de "oude" importeurs niet? Zo te lezen aan eerdere berichten ben ik niet de enige die zich dit afvraagt...
 
Ik wacht nog even met mijn bestelling bij Katan vuurwerk, toch nog maar even afwachten wat voor indruk Pronk maakt. Zit er toch aan te denken om gewoon deze 13 cakes maar af te nemen en het eens met eigen ogen te gaan aanschouwen!
 
denk dat het komt door directe import? in iedergeval een klasse lijn als ook de 500 grams potten onder de 40 euro blijven ga ik echt uit mijn dak.

ook heb je daar enkele grote mortieren staan, doorsnede 7 cm en zo voort
-gewoon voor de concument-
zie ook: http://www.pronkvuurwerk.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=106&products_id=655&zenid=5f3381ec669450610392bb0638932c85 Nieuw voor 2008!! M.O.A.B. : Mother Of All Bombs, Superspectaculair enkelschots mortier. (Het mortier is ca 28 cm hoog en heeft een diameter van ca 7 cm.)

geweldig :D

:bye: Pyro Power
 
Geweldig, zit bij mij in de buurt:D
Maar ik kan niet bestellen?
Ik heb wel accountje aangemaakt maar als ik bijvoorbeeld iets in de winkelwagen wil doen kan hij de pagina niet weergeven..
Iemand een antwoord hierop?
 
Geweldig, zit bij mij in de buurt:D
Maar ik kan niet bestellen?
Ik heb wel accountje aangemaakt maar als ik bijvoorbeeld iets in de winkelwagen wil doen kan hij de pagina niet weergeven..
Iemand een antwoord hierop?
Heb je dat altijd als je iets in de winkelwagen wilt doen? Dus ook als niet ingelogd bent?

Welk adres staat er in je adresbalk nadat je iets hebt toegevoegd aan de winkelwagen?
 
ik woon een kwartiertje rijden bij pronk vandaan! ik ga zeker voor de mystery land en nog een hele rits van die producten erg netjes!!!!!
 
Is het ook mogelijk dat deze collectie voor andere winkels verkrijgbaar wordt?
Vind het allemaal erg mooi, maar is helaas te ver weg voor mij..
 
Back
Bovenaan