Nieuw vuurwerkboek van DavidH voor de liefhebbers!

Schrijf je er ook in hoe je iedereen de laatste jaren vol spanning voorziet van de beste info omtrent het weer de 31?:)

Ben wel benieuwd naar je boek. Vooral eind 80 en jaren 90 zal een feest van herkenning worden.

Heb helaas nooit meer de handen op de oude opnames kunnen leggen bij de vuurwerk feesten van mijn ouwe buurman toentertijd....

Anyway. Je hebt mail.

Schrijf je er ook in hoe je iedereen de laatste jaren vol spanning voorziet van de beste info omtrent het weer de 31?:)

Ben wel benieuwd naar je boek. Vooral eind 80 en jaren 90 zal een feest van herkenning worden.

Heb helaas nooit meer de handen op de oude opnames kunnen leggen bij de vuurwerk feesten van mijn ouwe buurman toentertijd....

Anyway. Je hebt mail.
Tuurlijk komt dat voorbij

Ook ingeschreven. Omschrijving klinkt goed, eind jaren 80 en vooral de hele jaren 90 zijn ook mijn mooiste jeugdherinneringen. Bedankt voor de moeite alvast David en dat er maar veel over de toonbank mogen gaan. Kan mooi in de kast naast 'Kruitkoorts & Oliebollengriep' van Roel Wijngaarden.

Hier ook een inschrijving gedaan op David zijn mailadres. Ik kom zoals je ziet uit het jaar 1978, dus dat zijn vele gezamelijke herinneren natuurlijk. Ik kijk uit naar je boek David, en deze krijgt uiteraard een mooi plekje naast het boek van Roel met zijn "Kruitkoorts en oliebollengriep".

Dank voor alle leuke reacties tot nu toe en dan is het boek nog niet eens gedrukt! Maar het is echt wel een gaaf boek waar ik trots op ben. Naast de sfeer uit die tijd heb ik gelukkig plakboeken vol kunnen bewaren, ook met oude (il) legale lijsten en legale en illegale verpakkingen, dat wordt smullen voor jullie. Heerlijk voor de decembermaand.

Ingeschreven. Ben ook heel benieuwd. Zulke boeken brengen voor mij de sfeer van oud en nieuw in optima forma . Top dat je dit doet voor de liefhebbers :) :thumbsup:

Back
Bovenaan