Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als het bij jullie ochtend is, is het bij ons bedtijdOok besteld vanochtend, tot op heden nog niks in de mail, maar wacht geduldig af!
Dat is knap van PostNL, want de boeken liggen nog thuis! De verzendlabels zijn aangemaakt, als alles mee zit gaan ze woensdag of donderdag op de post en zijn ze voor het weekend binnenIk zie in de PostNL-app dat ik vandaag al post krijg!!! Kan niet wachten om straks naar huis te gaan en het boek door te neuzen![]()
Haha ik was al helemaal blij, PostNL is eens snel.... Dooie mus dusDat is knap van PostNL, want de boeken liggen nog thuis! De verzendlabels zijn aangemaakt, als alles mee zit gaan ze woensdag of donderdag op de post en zijn ze voor het weekend binnen![]()
Als je goed had gekeken zag je dat er staat: pakket is nog niet door Postnl ontvangen of verwerktHaha ik was al helemaal blij, PostNL is eens snel.... Dooie mus dus. Ach dan nog even geduld opbrengen, dat lukt me vast wel......