[Next-Generation] Thriller

Raar maar Waar!!

Deze cake gaat dit jaar het strijdtoneel verlaten!
Wil je 'm nog aanschaffen, dan zul je dus in de winkel navraag moeten doen of deze nog op voorraad is!

Denk wel dat de Turn 'n Burn van Talk of Town een opvolger is van de Thriller!

staat ook dit jaar nog gewoon in de Welkoop webshops...

Heb op het werk ook al navraag gedaan.. aangezien ik deze in de proeffolder weer gewoon heb zien staan.
Waarschijnlijk, vraag me niet waarom/hoe/wat, zal deze cake weer terugkomen dit jaar.

vind ik niet zo erg hoor, lesli mag dan wel meer van dit soort potjes hebben, thriller, cruisers, en matrix. maar ik vind de thriller toch de beste.
maar turn&burn, zou ik toch liever kopen.

gr tom

Terug van ''net niet weggeweest''

Bij het besluit deze te verwijderen uit het assortiment kwamen veel negatieve berichten binnen van de verkopende winkels. Met extra beveiliging is deze cake dit jaar dus weer terug op de markt.
Deze vanavond ook op de demo gezien en hij is weer als vanouds goed. Rauwe fluit en leuke boeketjes.

Dat jaar redelijk wat klachten gehoord, ik had hem ook. En hij ging zoals het hoord. Heerlijke sound die rauwe fluiters.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Aantal jaren terug deze eens gratis er bij gekregen en werd toen positief verast. Vond 'm de laatste jaren wel te prijzig om los te kopen, maar het is echt een top pot. Heerlijke fluittonen met redelijke uitwerkingen. Mocht je 'm nog ergens in de outlet tegenkomen voor een goed prijsje, zeker de moeite waard.

Back
Bovenaan