New Moon

Had hem ook 2x maar wat was dit een topper zeg. Perfect gevulde lucht en harde burst en grote spreiding sommigen die bij me stonden zeiden dat ze zoiets nog nooit gezien hebben. Leuke complimenten ha ha daar doe je het voor.

Prachtige cake. Vooral de grote gouden cracklingmines en de brede schietrichting (alles goud) deden het goed. De crackling boeketten kunnen naar mijn idee nog wel iets voller, maar nu is het ook al een topper!

Deze cake was in 1 woord: FANTASTISCH!
Hij vulde de lucht echt helemaal, ongelooflijk hoe mooi!
Deze komt er volgend jaar ook weer bij!:)

Beste bak van afgelopen jaarwisseling . Breed groot en erg bruut!
Volgend jaar maar wat meer van halen!

Ik kan maar weinig toevoegen aan de reacties hierboven, dus dan maar in herhaling vallen: dit was voor mij de topper van de avond! Heerlijke crackling mines en een erg brede schiethoek, de hele straat vol met crackling, heerlijk!

Geweldige waaier dit. De hele straat was verlicht door de prachtige brede crackling. Volgend jaar weer!

Zo te zien zijn er veel mensen die deze prachtige hebben gekocht ik vroeg me af of deze te vergelijken is met de CHRY CRACKLING van de Belgische markt of is die misschien wel beter

Zo te zien zijn er veel mensen die deze prachtige hebben gekocht ik vroeg me af of deze te vergelijken is met de CHRY CRACKLING van de Belgische markt of is die misschien wel beter

Hahaha sorry de New Moon blaast de Chry Crackling weg.

Hmmm ja aangezien de chry crackling 24 euri kost en de new moon 47,50
je vraag is of hij hem wegblaast, dan moet je niet aankomen met een verschil in prijs. Dat is blijkkbaar de prijs die je betaald voor een goede crackling. En echt, deze is zijn geld waard.
greetzz

Iedereen bij ons in de straat vond dit echt de topper. Helaas heb ik hem proberen te filmen en 2x zoveel afstand genomen als normaal met filmen maar kreeg hem er nog niet op, wat schoot deze een brede en volle crackling de lucht in man haha.

Filmpje volgt nog.

Mijn film, twee maal, overlappend doorgelont.
We stonden er te dicht op maar het lijkt me duidelijk dat dit een topper is!

Wat een topper was dit. Geloof dat ik, wanneer ik deze volgend jaar weer heb, naar een bredere straat moet verhuizen.

De hele lucht was gevuld, tot tegen de gevels van de woningen aan toe!:D

Hij was inderdaad heerlijk als finale! Wat inderdaad een luxeprobleem is (en dat geldt tegenwoordig voor veel cakes) is dat de effecten zo groot zijn, dat we ze niet meer fatsoenlijk waar kunnen nemen als simpel mens:D Als hij drie straten verderop afgestoken wordt heb je er een beter beeld van. Maar goed, luxeprobleem dus:cool: Ga zo door Royal!

Back
Bovenaan