New Moon

Zo ook wij (AKHfireworks + aanhang) hebben maar snel een karton gereserveerd! Bij Ano Vuurwerk!
Overal waren ze op, hier waren ze nog. Maar ze gingen heeel erg snel!

In ieder geval dit schatje zal hier in de straat staan. Ik en mijn maat RBfirework zij benieuwd of hij ook daadwerkelijk zo gaat presteren. Nu hopen dat ze 30 november te zien is bij de demo van Ano! :bye:

Let je wel op dat je hem in de breedte en niet lengte in de straat zet, anders zeg maar bye bye tegen je dekbed :bye:

Ik ben blij voor de freaks dat er meerdere crackling cakes op de markt komen. Ik zelf ben absoluut geen crackling fan. Tenminste niet die in de vele cakes zitten. Vind t dood en doodzonde dat de boeketten snel verdwijnen doordat meneertjuh crackling er aan komt. Dus maak meer van deze cakes. Dan moet ik wel zeggen dat de New Moon een echte crackling bak is.

Kijk het index topic crackling dan... staat niks zo moois in als deze.. oke hij is verouderd maar toch.. zoiets als dit was er nog niet in Nederland vorig jaar.

Zoals de filmpjes die ik tot nu toe heb gezien, zelfs met die prijs, is dit voor mij echt een cake die ik 100% ga nemen dit jaar. Doet me een beetje denken aan een illegale cake die ze elk jaar hier in mijn wijk afsteken, die heeft ook ongeveer dezelfde effecten, maar dan wel behoorlijk stuk groter (ook qua formaat van de cake zelf, damn nog nooit zoiets groot gezien). Dus als ik iets wat daarmee kan vergelijken, legaal, dan ben ik erg blij:) Ben zelf dol op crackling, eigenlijk vind ik t zelfs essentieel dat t in cakes zit. En wave ben ik ook dol op dus. Ja, de perfecte cake zo te zien. 50 euro ben ik best bereid ervoor neer te leggen (FF na boven afgerond).

Deze cake moet er komen, niet speciaal voor mezelf alhoewel ik hem echt vet vind maar hij moet er komen voor mijn vrouw die het filmpje heeft gezien en er helemaal lyrisch over was. En deze cake doet het goed bij het vwc publiek want bij sommige winkels is hij al uitverkocht !!

is die ook in limburg ergens te koop,zie hem niet staan bij TP shop Kelpen en ook niet bij Stienen in sittard.

Deze cake moet er komen, niet speciaal voor mezelf alhoewel ik hem echt vet vind maar hij moet er komen voor mijn vrouw die het filmpje heeft gezien en er helemaal lyrisch over was. En deze cake doet het goed bij het vwc publiek want bij sommige winkels is hij al uitverkocht !!

Heb er gelukkig nog 2 weten te bemachtigen bij Rowy vuurwerk. Ben er zeer blij mee.... BRUTE cake!!!

Een zeer dikke cake, lucht vol met crackling.
Je hoort het ook aan de reacties van het pupbiek.
Deze gaat zeker het nodige geweld opleveren in de straat.

Back
Bovenaan