New Moon

Vanavond in Steenbergen gezien en voor mijn gevoel was hij wat minder dan vorig jaar. Kan me vinger alleen niet er op leggen waarom dit is, misschien iemand een idee?

Ik vermoed dat de 2014 batch voor het eerst is geschoten. En wat ik hier eerder heb gelezen heeft die een agressievere crackling en een kleinere schiethoek.

Hij is nu wel beter te gebruiken als finale bak naar mijn mening! :D Maar deze had wel iets langzamer gemogen haha!

Ja hij is agressiever geworden inderdaad en een andere schiethoek...eerlijk gezegd vind ik de oude versie beter eerst fikse beuken en dan plopt de crackling nog mooi langzaam open. :)

Die hoek lijkt idd aangepast, ik vind het wat te snel geworden. Twijfel ineens zeker als je het filmpje van anaconda ziet, die vind ik stukken beter.

Die van Anaconda is uit Milheeze, daar is de 2013 versie nog geschoten. Die vind ik persoonlijk ook veel leuker.

De New Moon was voor mij de beste crackling bak puur omdat de crackling veel rustiger was en lang bleef hangen en de schiethoek lekker breed was. Dat maakte deze bak beter dan de andere. Nu is het voor mij gewoon een crackling bak zoals alle andere die er nu te verkrijgen zijn. Zonde...

Inderdaad sneller dan vorig jaar en een kleinere schiethoek lijkt het, desalniettemin staat deze cake gewoon weer bij mij in de straat: :D

Hierbij ook mijn film. Gefilmd bij Kuiper:

Dit betreft productiejaar versie 2014.

Blijft een zeer dikke bak! Prachtig mooie, brede wolken van crackling. Ik heb hem meerdere keren gezien, maar hij blijft imponeren. Zeker een aanrader, en hij staat op mijn lijst :)

Laatst bewerkt:
Ik baal ook dat die zo snel is nu. Had hem al besteld en hij zal niet tegenvallen in de straat, maar ik had hem veel liever onveranderd gezien met vorig jaar ...

Toch kan die nieuwe versie me niet overtuigen de crackling lijkt zeer snel weg...zou hem het liefste
eerst nog is ergens live willen zien.

Het blokje zelf is ook stukken compacter geworden.

Viel me na de negatieve reacties op de Rijswijk demo helemaal niet tegen. Wel veranderd ten opzichte van vorig jaar (en dan doel ik niet op de schiethoek), maar alsnog een leuk cracklingblok.

Vorig jaar was hij netjes om en om Crackling Mine en dan weer Crackling Boeket. Dit jaar lijkt hij veel slordiger. Ik heb hem al besteld omdat hij op mijn lijst met 'verplichte' must-haves stond. Maar deze moet mij eerst opnieuw overtuigen om er weer op te komen staan.

Back
Bovenaan