New Kids Nitro [Ass.] [Uitloop]

Ik heb da wel is in un film gezien jonge, das een vampier!:rolleyes:
Ben erg benieuwd wat dit voor moet stellen, jammergenoeg hebben paketten bij mij zovaak gefaald, dat er zeker geen meer in komt! (natuurlijk ook omdat het buiten budget ligt.:wink:)

Ik heb de zeer waarschijnlijke foto van dit pakket!:

newkids.jpg

Ziet er in ieder geval top uit!

Hey, verrekte koekwous! Dit is het beste pakket van dit jaar. Gegarandeerd keiharde knallen met een zachte G. Het meest besproken vuurwerk van deze jaarwisseling. Hou me tegen jonguh!

Omschrijving :p

Ik was net bij een Lesli winkel.

Ik had wat gepraat met een werknemer van die winkel over de verkoop en de folder.

Ik hoorde dat er 1 product was waar wat problemen mee waren, daarom was de folder er nog niet. Het kwam door de Copyright © van dit pakket New Kids Nitro.

Eej verekte mongoool!
Witte: dis GVD echt unuh groot pakket jonguh.
5 dikkuh Pottuuuh .
Elke pot knalt knoeperts van boekettuh jonguh.
BAMM
Daar zouw ons Maaskantjuh van op kiekuh!

Allin die Nilekuh natnek vannun Gerrie Jonguh "Die hoefk niej!!"

ga um nie haluh.
want 220 gulden... Da heb ik hilluhmaal niej.

ff vertaling:

heej verekte ..piep..
Weetje: dit is ..piep.. echt een groot pakket (jongen).
5 dikke potten.
iedere cake Heeft groote boeketten (jonguh.)
(BAMM)
Daar zou heel Maaskantje van op kijken.

Alleen die ..piep.. van een Gerrie (Jonguh,) Die wil ik er liever niet bij.

Ik ga deze Cake's niet halen.
Want 99euro ... Dat kan ik niet missen.

Hier onder even mijn (echte) mening.
Opzich Vind ik het slime markting.
Er zijn genoeg mensen die zig verbonden voelen met deze film.

De prijs van 100euro voor 5 cake's met een totaal gewicht van: 1226,6 gram (is gemiddeld: 245.32 gram per cake)
is nog wel acceptabel.

Ik zelf ben erg beniewd ( wacht op een demo of filmpjes.)
Ik zelf zou niet zo maar ff 100euro uit geven voor 5x 250 grams cake's.

Hier een foto van het new kids nitro pakket!

5v55xt.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

Zijn deze blokken niet door de keuring gekomen? hij staat namelijk niet in mijn folder.

Dan zou het zo maar kunnen dat jouw verkooppunt ze niet in de collectie heeft! Ze zijn namelijk gewoon door de keuring gekomen hoor en staan in diverse folders. Heb je al op Vuurwerkplanet.nl gekeken? Zoek daar jouw verkooppunt op en als ze daar ook niet bij staan dan hebben ze ze niet ingekocht.

Ik was in de bioscoop bij new kids nitro, en daar maakte ze in het voor stukje reclame voor dit pakket:rolleyes: Maar ik denk dat je meer betaald voor de naam van het vuurwerk...

Als ik puur op het filmpje af zou moeten gaan dan moet ik zeggen dat het een prachtig pakket is voor een redelijke prijs, je krijgt voor die 100,- dat je uitgeeft ook nog eens gratis vuurwerk. Als ik nog budget had gehad zou ik het overwegen deze te nemen.

Back
Bovenaan