Neon Night

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1809
Artikelnaam: Neon Night
Bruto Gewicht: 720 gram
Netto Kruitgewicht: 200 gram
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Neon Sterrenfontein met unieke effecten veranderen steeds in alle kleuren van de regenboog!
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: € 14,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1809_neon_night.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke fontein, fantastische kleuren. Toch ga ik denk ik voor de goedkopere versie van Vulcan of Lesli. Overigens wel leuk drone geluid bij de video, is weer wat anders dan de krekel bij de china filmpjes...

Ik irriteer me er rot aan dat die telkens na 2 seconden spuwen stil valt. Hoe mooi een fontein dan ook is, zo kan ik er niet van genieten.

Ik irriteer me er rot aan dat die telkens na 2 seconden spuwen stil valt. Hoe mooi een fontein dan ook is, zo kan ik er niet van genieten.

Dat vind ik ook minder ja. Vooral omdat de volgende fontein eerst zijn hoogte moet opbouwen. Qua kleur wel mooi, zeker voor de kinderen.

Snap dat ook zeker, want dat het enigste waarom ik deze fontein zou laten staan.
Kleuren zijn ook hier weer erg mooi en helder, maar die pauze's doen echt afbreuk.

Ik weet niet welke camera jij gebruikt, maar een heel groot compliment voor al je beelden. Ik ken niemand hier op het forum die de kleuren zo intens heeft als jouw films...

Product gericht, geweldige fontijn deze komt er zeker bij.
Film toegevoegd:

Had deze toch maar gehaald. Hij was in het echt nog veeeel mooier dan op film. Ook de pauzes waren veel korter.

Ja, superding was dit. Beter dan die van Vulcan zelfs, en zeker nog beter dan Mythos. Superfelle dikke parels die bleven nakleuren op de grond. Toppertje.

Hierbij mijn filmpje van afgelopen jaarwisseling :)
Erg aparte fontein! Je ziet dit effect steeds vaker de laatste paar jaar. Ook dit jaar komt China Red met een goedkope variant.

Deze Neon Night gaat goed lang door, en wisselt ook nog eens de kleuren netjes af. Een heerlijk rustpunt tussen al dat knallende geweld van cakeboxen!

Ik heb deze na het zien van je filmpje toch maar besteld. Zat eerder nog te twijfelen maar wat een prachtig ding is dit zeg!

Hierbij mijn filmpje van afgelopen jaarwisseling :)
Erg aparte fontein! Je ziet dit effect steeds vaker de laatste paar jaar. Ook dit jaar komt China Red met een goedkope variant.

Deze Neon Night gaat goed lang door, en wisselt ook nog eens de kleuren netjes af. Een heerlijk rustpunt tussen al dat knallende geweld van cakeboxen!

Wat een leuk kleurrijk ding zeg. Mocht iemand hem nog ergens in Zuid Holland tegen komen, hoor ik het graag.

Wat een leuk kleurrijk ding zeg. Mocht iemand hem nog ergens in Zuid Holland tegen komen, hoor ik het graag.

Staat bij een vuurwerk (militair verdedigingswerk) in het tegengestelde van Zouterminder, zo te zien. Mooier kon ik het niet beschrijven... :bonk: :D

Wederom erg genoten van deze gave fontein. Heeft een vrij lange tijdsduur, kleuren zijn goed vel en prijs is ook prima. Dikke aanrader dit.

Blijven zeker goed, had ze gelukkig ook nog, viel me wel op dat er ook wat lichte zilveren poppende effecten tussen zaten, had ik eerder nooit gezien in deze fontein.

Back
Bovenaan