Neon Ghost

Deze gaat hier direct van de lijst op basis van deze film.
Die strobe tail was voor mij uniek en die dikke gekleurde sterren ook.

De strobe tail is weg en die dikke gekleurde dahlia sterren zijn vervangen door een schepje peony sterren, het zijn er veel meer en branden ook een stuk korter. Dat is heel duidelijk te zien, dat heeft niks met de kwaliteit van de film te maken.

Het slaat gewoon weer nergens op dat de productie weer anders is, niemand accepteert het als je een auto koopt met 18” antraciet velgen en je vervolgens 17” zilverkleurige velgen krijgt??

Valt me ook zeker niet tegen deze zeg!

Ieder zijn mening maar ik ben erg benieuwd naar de onderbouwing waarom deze zeker niet tegenvalt, ook de Airfield movie vergelijkend met de startpost (wat voor de meesten het referentiekader is).

Wat maakt deze cake voor jou Bassie?

staat voor aanstaande vrijdag op een (voorlopige) schietlijst in DE.
ben benieuwd of er daarna een betere video beschikbaar komt

staat voor aanstaande vrijdag op een (voorlopige) schietlijst in DE.
ben benieuwd of er daarna een betere video beschikbaar komt

Ik ben weleens bij testschieten in DE geweest en toen stonden we er altijd heel dicht op. Wat mij de laatste tijd opvalt is dat bij Duitse demo's op een enorme afstand wordt gefilmd. Ik hoop dat dit deze keer dan niet zo is want ik vind het maar moeilijk beoordelen zo op video op grote afstand.

Gisteren besteld, maar nu zie ik dit. Damn.. Dat hele strobe effect is weg. Ga hem maar proberen om te ruilen voor iets anders :mad:

Gisteren besteld, maar nu zie ik dit. Damn.. Dat hele strobe effect is weg

Dat is niet het enige wat weg is... jammer, ik keek heel erg uit naar deze cake, maar ziet er in het filmpje uit als "*****". Nu zal ik hem waarschijnlijk snel tussen door schieten en hopen dat hij nog een beetje mee valt :D

Pfff de krekels slaan weer toe.
Wanneer ga ik het leren?
Krekels=nie kope

Nog maar even hoop houden tot de volgende demo dat er toch een strobe in zit

Zet je oogkleppen af, Erwin.
Vrijwel alles van Bonfire valt tegen. Alle productie examplaren die tot dusverre zijn geschoten, vallen allemaal tegen ten opzicht van de Chinese sample films. De effecten zijn gewoon soms echt veranderd. Ik heb het niet over 'een sterretje minder' en 'nat kruit', maar echt over uitwerkingen die anders zijn en veel minder groots zijn. Meerdere winkeliers die vorig jaar nog Bonfire in hun webshop hadden staan, hebben dat dit jaar niet meer. Andere winkeliers hebben Bonfire op 'uitlopend' gezet, omdat ze er geen vertrouwen meer in hebben. Het merk valt gewoon erg tegen in productie. Jammer maar waar.

Zet je oogkleppen af, Erwin.
Vrijwel alles van Bonfire valt tegen. Alle productie examplaren die tot dusverre zijn geschoten, vallen allemaal tegen ten opzicht van de Chinese sample films. De effecten zijn gewoon soms echt veranderd. Ik heb het niet over 'een sterretje minder' en 'nat kruit', maar echt over uitwerkingen die anders zijn en veel minder groots zijn. Meerdere winkeliers die vorig jaar nog Bonfire in hun webshop hadden staan, hebben dat dit jaar niet meer. Andere winkeliers hebben Bonfire op 'uitlopend' gezet, omdat ze er geen vertrouwen meer in hebben. Het merk valt gewoon erg tegen in productie. Jammer maar waar.

Ik kan het nog niet goed beoordelen Jorik omdat ik nog niks van Bonfire live heb gezien. Dus die oogkleppen heb ik ook nog niet op gehad want ik heb niets gezien. :wink:

Het valt mij alleen maar op dat steeds vaker mensen in de stress schieten als er 1x iets geschoten is en dat er dan vanaf film, in dit geval ook nog eens 1 op grote afstand, allemaal conclusies worden getrokken. Als de Politiek of de Media o.b.v. 1 voorval een oordeel velt, branden we ze tot aan de grond toe af. Maar als het om vuurwerk gaat dan doen we vervolgens zelf precies hetzelfde.

Dat er kennelijk shops zijn die afgehaakt zijn o.b.v. productie vind ik bijzonder want er zijn slechts een handjevol shops in Duitsland die het uitgeleverd heeft en in NL was er geen verkoop.

Reagerende op jouw algemene Bonfire-opmerking: het valt mij zowieso op dat de algemene verwachtingen hier op het forum nogal hoog liggen t.a.v. deze lijn.

Heerlijk die discussies op VWC als een product lijkt tegen te vallen of juist niet. Als je op basis van samplefilmpjes bestelt weet je toch wat voor risico je neemt? Zelf kan ik het niet laten om gokjes te nemen, maar spreid het risico door een mix van nieuwe producten en bewezen toppers. Echter met bewezen toppers ben je ook niet zeker. Zo dacht ik eens met een On The Beat zeker te zitten met een versie uit het juiste jaar die ineens schot na schot schoot i.p.v. salvo's. Heel het wauweffect weg.

Zelf heb ik de Neon Ghost, de Prisma Willow Box en de Golden Fanshape besteld. Vooralsnog lijkt alleen de Neon Ghost een behoorlijke misser te zijn. De Prisma Willow box is wat dunner dan op het samplefilmpje, maar wat mij betreft acceptabel. De Golden Fanshape vind ik op het filmpje van Burning Airfield grote effecten hebben en die gaat mij zeker niet tegenvallen in de straat, zeker niet voor de prijs die ik ervoor hebt betaald :wink:, mits het Airfieldfilmpje productie was natuurlijk. We gaan het zien, spannend.

het valt mij zowieso op dat de algemene verwachtingen hier op het forum nogal hoog liggen t.a.v. deze lijn.[/QUOTE]

Dat heeft denk ik te maken met de productfilms die redelijk écht overkomen t.o.v. de welbekende onbetrouwbare krekelfilms.

Ik heb deze specifiek besteld om de felle strobe (net als alle anderen verwacht ik)
Als je dan naar het laatste filmpje kijkt, tja dan valt dit natuurlijk erg tegen.

Zo te zien staat er behoorlijk wat wind als ik kijk naar het filmpje van 29 oktober. Dat heeft natuurlijk ook invloed op de uitwerking van de effecten....

Ik ga niet goed praten wat niet goed is, deze valt gewoon weer erg tegen. Wel beter dan op die vorige demo maar alsnog niet best. Had deze al sinds vorig jaar in de bestelling staan maarja kan niet altijd 6 gooien.

Ik vind hem er op de laatste video toch echt niet verkeerd uitzien , toch gewoon een mooie cake denk ik

Als je de hele demo bekijkt en de Neon Ghost vergelijkt met bewezen producten, dan vind ik het eigenlijk wel meevallen. Op zeker dat de strobe tail ergens op de Chinese hei tussen de krekels is achtergebleven, maar de boeketten zien er prima uit. Tegelijkertijd zeg ik ook wel dat ik voorlopig weer genezen ben van het bestellen zonder straatfilms. Alleen dan weet je waar je aan toe bent, afgezien van batch issues.

Heb deze besteld voor eur 13, mede voor de strobe tail. Ziet er nu nog steeds prima uit, maar in de toekomst idd eerst straat filmpjes afwachten.

Back
Bovenaan