Nederlands Vuurwerkmuseum

Beste liefhebbers,

Zena Vuurwerk en het Vuurwerkmuseum hebben weer eens overleg gehad, na zoveel jaar geen Trophy begon het toch weer een beetje te kriebelen. Dat dit jaar ook nog eens 'speciaal' is voor onze geliefde vuurwerk/oudjaar traditie speelt natuurlijk ook mee. :sad:

Waar hebben we het over?
Een tentoonstelling van consumenten vuurwerk dummy's vanaf de jaren 50 tot en met de jaren 90 ongeveer. Een reünie achtig gebeuren -meet & greet- omdat veel (oud) Zena medewerkers nooit de kans hadden om het museum te bezoeken tijdens de Trophy's (die waren gillend druk natuurlijk). Na overleg besloten om het openbaar te doen voor alle geïnteresseerden/liefhebbers en zo een plek en moment te bieden voor een meeting. Pieter Loots komt (nog onder voorbehoud) met een leuke aanbieding.

Wanneer?
Zaterdag 4 juli van 10:00 tot 17:00, de winkel is geopend.

Waar?
Zena store De Bunker, Klokkenstraat 6a, Baarle Hertog.

Wat niet/wel?
Er is geen catering aanwezig bij Zena, neem dus zelf drinken mee, zeker als het warm is. In Baarle centrum is genoeg horeca. Klinkt logisch maar toch: steek geen vuurwerk af in de buurt, hou je aan de parkeer regels, maak geen rommel in de buurt. Iedere liefhebber weet dat de vuurwerkwinkels onder een loep liggen (o.a. overlast in de buurt); geef de anti's dus geen reden om weer te klagen.

Dat was het, tot zaterdag de 4e juli!

Zena Vuurwerk, Vuurwerkmuseum.
 
Beste liefhebbers,

Zena Vuurwerk en het Vuurwerkmuseum hebben weer eens overleg gehad, na zoveel jaar geen Trophy begon het toch weer een beetje te kriebelen. Dat dit jaar ook nog eens 'speciaal' is voor onze geliefde vuurwerk/oudjaar traditie speelt natuurlijk ook mee. :sad:

Waar hebben we het over?
Een tentoonstelling van consumenten vuurwerk dummy's vanaf de jaren 50 tot en met de jaren 90 ongeveer. Een reünie achtig gebeuren -meet & greet- omdat veel (oud) Zena medewerkers nooit de kans hadden om het museum te bezoeken tijdens de Trophy's (die waren gillend druk natuurlijk). Na overleg besloten om het openbaar te doen voor alle geïnteresseerden/liefhebbers en zo een plek en moment te bieden voor een meeting. Pieter Loots komt (nog onder voorbehoud) met een leuke aanbieding.

Wanneer?
Zaterdag 4 juli van 10:00 tot 17:00, de winkel is geopend.

Waar?
Zena store De Bunker, Klokkenstraat 6a, Baarle Hertog.

Wat niet/wel?
Er is geen catering aanwezig bij Zena, neem dus zelf drinken mee, zeker als het warm is. In Baarle centrum is genoeg horeca. Klinkt logisch maar toch: steek geen vuurwerk af in de buurt, hou je aan de parkeer regels, maak geen rommel in de buurt. Iedere liefhebber weet dat de vuurwerkwinkels onder een loep liggen (o.a. overlast in de buurt); geef de anti's dus geen reden om weer te klagen.

Dat was het, tot zaterdag de 4e juli!

Zena Vuurwerk, Vuurwerkmuseum.
Helaas moet ik net die zaterdag werken.
Ik wens alle freaks veel plezier en gezelligheid.
 
Beste liefhebbers,

Zena Vuurwerk en het Vuurwerkmuseum hebben weer eens overleg gehad, na zoveel jaar geen Trophy begon het toch weer een beetje te kriebelen. Dat dit jaar ook nog eens 'speciaal' is voor onze geliefde vuurwerk/oudjaar traditie speelt natuurlijk ook mee. :sad:

Waar hebben we het over?
Een tentoonstelling van consumenten vuurwerk dummy's vanaf de jaren 50 tot en met de jaren 90 ongeveer. Een reünie achtig gebeuren -meet & greet- omdat veel (oud) Zena medewerkers nooit de kans hadden om het museum te bezoeken tijdens de Trophy's (die waren gillend druk natuurlijk). Na overleg besloten om het openbaar te doen voor alle geïnteresseerden/liefhebbers en zo een plek en moment te bieden voor een meeting. Pieter Loots komt (nog onder voorbehoud) met een leuke aanbieding.

Wanneer?
Zaterdag 4 juli van 10:00 tot 17:00, de winkel is geopend.

Waar?
Zena store De Bunker, Klokkenstraat 6a, Baarle Hertog.

Wat niet/wel?
Er is geen catering aanwezig bij Zena, neem dus zelf drinken mee, zeker als het warm is. In Baarle centrum is genoeg horeca. Klinkt logisch maar toch: steek geen vuurwerk af in de buurt, hou je aan de parkeer regels, maak geen rommel in de buurt. Iedere liefhebber weet dat de vuurwerkwinkels onder een loep liggen (o.a. overlast in de buurt); geef de anti's dus geen reden om weer te klagen.

Dat was het, tot zaterdag de 4e juli!

Zena Vuurwerk, Vuurwerkmuseum.
Wat een fantastisch bericht, ik kom zeker even buurten volgende week zaterdagmiddag. Ik ken de filmpjes van het vuurwerkmuseum van YouTube. Helaas heb ik alle voorgaande edities gemist, maar hier kom ik graag naartoe. Ik ben erg benieuwd naar het nostalgische vuurwerkmuseum van de vuurwerkdude's.
Tot volgende week zaterdagmiddag 😉👍🏻🙋🏼‍♂️
 
Het is helemaal niet zeker of ik überhaupt ga.

Maar...

Dit heb ik eerder gedeeld voor de show in Katwijk en wilde hem even opnieuw aanbieden:

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus ik doe het maar even hier in het topic.

Als er iemand tussen Den Haag en Katwijk is die graag naar deze show zou willen maar geen vervoer heeft...

Er is bij mij nog plek in de auto. (max 4 personen, 3 is comfortabeler)

Echter ben ik niet van plan heel erg om te rijden en/of te veel moeite te moeten doen.
Zie het als een geste voor liefhebbers die echt niet anders kunnen.

Ik hoef hier niets voor te hebben, ook geen benzinekosten. (presentje mag altijd natuurlijk)

Wel wil ik er ruim op tijd (uurtje of 21:00/21:30 toch wel) zijn dus moet het wel in mijn schema/route passen.
En als de show voorbij is ga ik ook direct weg, hier maak ik geen uitzondering in!

Geen gerook in de auto, als je een biertje ofzo wil drinken prima maar geen dronken malloten: dan ga je gewoon niet mee (terug).
En vanzelfsprekend geen andere gekkigheden zoals (zonder overleg) vuurwerk meenemen.

Als je graag je neus poedert moet je dat zelf weten maar ook dit niet in de auto.

-

Ik kijk in elk geval heel erg uit naar deze show, wordt de eerste keer.

Maar als ik hier de berichten lees staat mij heel wat moois te wachten!

Tot dan, Pyro Freaks.

-


Dit wilde ik dus even herhalen voor Baarle.

Iemand die graag wilt gaan maar geen vervoer heeft?
Misschien ga ik en kun je mee rijden, uiteraard allemaal in goed overleg.
 
Back
Bovenaan