Nachtkraker

Gerwin

VWC lid
Artikelnummer: 121
Artikelnaam: Nachtkraker
Bruto Gewicht: 370 Gram
Netto Kruitgewicht: 40 Gram
Aantal Schoten: 1
Stijghoogte: 30 M
Verpakkingseenheid: 15/1
Richtprijs 2008: € 12,50

Deze enkel schot mortier is een mooi start schot
om het nieuwe jaar in te luiden.
Een overweldigende knal, gevolgd door een pluim
die werkelijk de nacht zal verlichten.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
12,50 is te duur voor een enkelschots. En hij zit nog nieteens tot de 50 gram gevuld.

Ik vind het zo knap he, dat er altijd mensen zijn die een product al afkraken voordat er een filmpje van te zien is of wat dan ook:wink:

12.50 is veel geld voor een single shot, maar als het een super effect is dan heb ik het er dik voor over.

:bye:

een maximaal gevulde pijl, maar dan vanuit een mortier geschoten, voor €12,50... Ik vind het effect mooi, ziet er groot uit, en zo'n legale mortier is erg geinig maar ik koop er liever een potje voor denk ik. Of gebruik het om 5 40grams Black Smith Rockets te betalen...
Deze is €3,50 duurder dan 1 Big Three pijl (75gr.)...het zijn zomaar wat vergelijkingen op basis waarvan ik mijn keuzes maak.

Laatst bewerkt:
Het effect is inderdaad ontzettend mooi, maar nogmaals ga ook mee in de mening dat de prijs toch te hoog ligt voor een single shot. Dit is puur gebaseerd op wat ik er zelf voor over zou hebben, en dat is toch geen 12.50. Ik ga het toch nog overwegen vanwege de 15% voorverkoop korting want het effect blijft goed, maar anders had ik dat niet eens gedaan.

Wat een heerlijk boeket! Wat een mooi effect! Wat een duidelijke waargave van hoe het ook kan! Prijs mag er ook wezen, ik schaf hem aan!

Ik had ook één exemplaar van deze single shot.
Leuk detail is trouwens dat deze mortier een label heeft wat je er aardig goed vanaf kan pulken. Op het label (onder de overlappende lijmrand) staat wat Chinees gebrabbel, en ook de indicatie 2" dus twee inch. Ook een soort van productiedatum (van het etiket of van het vuurwerk zelf?). Die datum is bij alle etiketten van Marijn die ik bekeken heb (4 stuks) eind juli geweest. Maar dat terzijde.

Deze mortier heeft alles in zich. Een GI-GAN-TI-SCHE lift om mee te beginnen! Echt, die doffe "DOEF" als ie gelanceerd wordt is al een reden om de mortier te kopen. Dan in de lucht ook een goede (maar minder spectaculaire) burstcharge. Het effect is echt perfect rond, en bijzonder uniek. Ik kan eigelijk niet eens omschrijven wat voor effect het is. Een soort timerain palm? Blijft in elk geval goed lang hangen, en knettert lekker door.
Maar ja, die 12,50 is eigelijk te veel geld. Ik denk wel dat het een van de betere (zo niet de beste) single shot mortier is die in in Nederland kan krijgen, maar dat bedrag is te hoog. Die zes seconden genieten is dat het gewoon niet waard, vind ik.

Mijn vader heeft deze mortier nog gefilmd. Alles staat er perfect op moet ik zeggen! Hij had hem niet beter kunnen filmen! Let op de reactie van mijn moeder bij de lift ook :D
KLIK HIER voor de film!

Dit is echt een gigantisch mooie single shot inderdaad, maar ben het met je eens, hij is inderdaad te duur. Het effect is erg groot, erg mooi en doet iedereen verbazen en genieten, daar gaat het natuurlijk om. :wink::D

Ik had een cake uit het Supreme pakket van VC met eenzelfde soort effect, zat ook nog een gekleurde pistil/peony bij, in verhouding echt véle malen goedkoper, maar ook zeker dit prachtige effect als palm erin, zou dus goedkoper moeten kunnen. :wink:

Wat een heerlijk boeket! Wat een mooi effect! Wat een duidelijke waargave van hoe het ook kan! Prijs mag er ook wezen, ik schaf hem aan!

Onderbouw het eens, want met die prijs zijn we het niet helemaal eens.
waarom zou je het de prijs wel waard vinden, als je voor 12,50 grandiose potten hebt?:shocked:

Het is ti-wit :p
Denk dat het gewoon aan de kwaliteit van de camera ligt ofzo. Bij het filmpje op de marijn-site en die van DarkSoul zie je duidelijk dat hij een witte uitwerking heeft.
Lijkt me trouwens een mooie singleshot, helaas ligt de prijs te hoog voor mij om hem zelf te kopen.

Ik verwachte veel van deze single shot en misschien was het daarom ook wel de tegenvaller van de avond. Alleen de klap bij het afschieten was lekker hard, maar de grootte van het effect viel me zwaar tegen. Het effect was ongeveer net zo groot als dat van een goede cake. Het was wel een mooi effect, maar hier zou ik nooit van me leven 12,50 voor betalen.

Ik had hier twee van en moet zeggen dat ze me tegen vielen. De launch is mooi met een doffe dreun. De shell knalt erg hoog en het effect is leuk, maar niet bijzonder noemenswaardig op welke manier dan ook. Voor 12,50 zijn er leukere dingen te koop.

Het verbaast me elke keer weer, hoe mooi rond het effect is!:D
Ik heb deze nog niet mogen ervaren, misschien dit jaar, we moeten maar even kijken of er nog meer single shots op de markt komen!:)

Back
Bovenaan