Ratelbanden [40- 10.000 knallen]

Status
Niet open voor verdere reacties.
brian the freak zei:
En hoe kom je aan die info als ik vragen mag? klinkt namelijk zeer onwaarschijnlijk.
Toch heeft vuurwerkfreakz_ gelijk. Hij heeft zijn informatie hoogstwaarschijnlijk van www.vuurwerkpunt.com .

In deze thread staat in de first post een opsomming van hetgeen Broekhoff in petto heeft voor ons. Hier is een quote uit die thread:

100.000 Rol

- Er komt een ware 100.000 Rol in NL. En deze zal zeker lekker gaan knallen! Er schijnt een goed tempo in te zitten maar doordat er helaas geen Flash in mag zitten zal bijv. de eindbom hetzelfde aantal decibel leveren als de string zelf.

Of die, ongetwijfeld zeer saai pruttelende eeuwigdurende, chinese 100k rol echt een succes wordt vraag ik mij af. Er mag immers maar 0,5 gram BP per rotje in verwerkt worden. Da's niet veel. Daarnaast gaat ie vermoedelijk 129 euro kosten :shocked:

Groetjes,
Cameo

die prijs is al weer en stuk schappelijker maar ik heb mijn twijfels over het tempo want er is wel een maximum aan het aantal totjes dat niet af mag gaan
hoe sneller de mat hoe meer risico dat er rotjes wegspringen/niet afgaan natuurlijk, maar dit zal uberhaubt een jaar van uitprobeersels worden :p

bespaar je de moeite en ga voor 75 euro op safe :wink:

Heb afgelopen jaar de hunan rol gezien. zelfde variant maar dan 10 000 shots zegmaar en dat gaf in tegenstelling tot mijn echte 100 000 klapper babyscheten :angry:

groete

Heej,

Weet iemand misschien de prijs van de 10.000 (9.600) schots van Wolff?

Mvg,
BigSpender

PS: voor het eerst in lange tijd weer iets gepost in dit topic :p

Heej,

Weet iemand misschien de prijs van de 10.000 (9.600) schots van Wolff?

Mvg,
BigSpender

PS: voor het eerst in lange tijd weer iets gepost in dit topic :p

108 1-1295 Celebration Crackers 10.000
De grootste mat uit het assortiment
1 rol
€ 75,00

inderdaad, beter dan eindeloos heksenkringen maken :D al is dat ook leuk :D

gr. Pyro Power

Anders kom je ook niet door je rotjes heen =']
Maar eigenlijk snap ik niet waarom mensen nou ratelbanden kopen, er is echt geen reet aan.. Koop dan zo'n "hup holland hup" ratel, dat maakt nog meer lawaai dan die babyscheten, en het is goedkoper, stinkt minder en geeft minder troep.
En btw, die dingen gaan altijd halverwege uit, en als je ze dan weer aansteekt gaat er áltijd eentje vlak bij je hand.

Voor een goedkope ratelband moet je dit jaar bij Schuurmans zijn. Astro Crackers 7000 schots voor 27,50

Klopt,

Ik had hem:

nederlandsemat.jpg

En hier nog een klein gedeelte op film.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik koop zelf ook altijd 5 kleine 90s matjes maar meer niet want dat duurt dan allemaal te lang vind ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan