Nachtbrakerstopic 30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De dag der dagen is aangebroken. Slecht geslapen en vaak wakker. Maar dat geeft allemaal niets. Vandaag nog een spannende dag ivm mogelijk politiebezoek. Maar vanaf 16:00 is die spanning ook weg en kan ik gaan genieten.

Jaja hier hebben we dan het hele jaar op gewacht!

#ZININ! Nog eventjes werken tot 10:00 en dan gaan we de laatste voorbereidingen treffen en lekker stoken!

Allemaal uitkijken en vooral slim te werk gaan vandaag;)

Voor het eerst in jaren best goed geslapen. Zometeen nog even vuurwerk verkopen tot het middag uur en dan op naar het carbid. Iedereen alvast veel plezier vandaag!

Heb ook aardig geslapen, nu effe 'het net' checken met een bak koffie en dan gauw de schuur weer in.
Ben er al wel klaar voor maar toch alles (voor de 10e keer) maar weer een keer nalopen, bekijken en in me op nemen. Maak er iets moois van vandaag allemaal en Have Fun!!!

Eindelijk is het dan zo ver jongens, de dag der dagen is aangebroken. Geniet er van en veel plezier allemaal.

Ik zou overtollig lont afknippen en daarna overige lont afplakken. Soms moet je ook schotjes plaatsen om vonkoverslag te voorkomen.

Nee ik trek lont zover mogelijk als kan naar beneden wel voorzichtig en leg er een knoop in en overtollig lont knip ik weg en voor de rest tape erover heen voordeel is dat je de overlapping ook zover mogelijk beneden hebt zodat van vonkoverslag totaal geen sprake is, het overige lont bind ik vast aan begin zodat je ruim de tijd hebt om van een afstandje te kijken en evt een video kan maken...

Hier wel redelijk geslapen, alleen wel een doorzettend griepje te pakken. Gisteren even een krappe 39,6 graden gemeten, nu terug naar de 37,7 oftewel lichte verhoging. Laten we hopen dat het daar bij blijft en dat de krutdampen mijn luchtwegen een beetje schoonspoelen zo

Hehe eindelijk als een blok geslapen, wel netjes 8u wakker maar dus ook met 9u slaap :thumbup: Nog even wat fixen aan de projectjes, en vanmiddag gaat het vuur hier om de hoek al aan zodat ik al m'n karton kwijt kan :D Eind van de middag nog naar VWoutlet koopjesjacht en dan 18u lossssss

Beterschap voor de zieke onder ons, verder wens ik jullie allemaal heel veel plezier toe vandaag, stook veilig en verstandig (vergeet de vuurwerkbril niet).

Tevens wil ik jullie allen bedanken voor een mooi jaar VWC, het fijne gevoel op het forum, dit maakt vooral de laatste maanden doorkomen toch wat makkelijker, moderators bedankt en natuurlijk alle winkeliers welke weer met fantastische acties gekomen zijn voor ons allen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan