Nachtbrakerstopic 30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes allemaal vannacht jongens, zal voor velen weer een nacht worden met weinig slaap. Maar bovenal geniet er van, we zijn zo ver!

Morgen nog ff lampenolie halen voor de vuurkorf en verder ben ik eigelijk een keer op tijd klaar ipv op de dag zelf van alles nog te moeten regelen.

Ik ben ook helemaal kant en klaar. Zelfs de kooien, dozen en spul liggen al bij de stort. Heerlijk gevoel en lekker rustig aan gedaan vandaag, puur genieten dit.

Afgelopen nacht 10 uur aan 1 stuk geslapen ter compensatie van de eerste 2 ophaaldagen. Vannacht zal wel weer een drama worden. Morgen de laatste 2 winkels en verder genieten van de dag der dagen. Veel plezier allemaal morgen!

Geweldige verslaving maar vind het dit jaar nog redelijk goed gaan haha. Aardig wat gestookt maar heb het wel verstandig kunnen doen :D

Ach, zolang je niet echt voor overlast zorgt kan het in mijn ogen geen kwaad. Gewoon lekker fonteinen en klein siervuurwerk stoken dan gaat het eigenlijk altijd wel goed. Gewoon een rustig plekje opzoeken en stokennn!

Iedereen veel plezier morgen, straks lekker m'n bed in want ben kapot na 2 drukke dagen. Morgen nog even snel wat DumBum single shots halen en dan mag het feest beginnen. Iedereen geniet van de dag en houd het veilig!

Morgen misschien nog wat Eccentric Shots ophalen! De eigenaar van de winkel wist niet zeker of hij er nog zoveel vrij had voor mij...:D

Brrr, kruitstress slaat toe.. Dit jaar 50 geworden maar toch weer de kriebels voor de 31ste, er is eigenlijk niks veranderd in 40 jaar..
Geniet ervan! grtz, Roel.

Begin dit jaar vrij laat in de sfeer te komen. Pas vorige week wat bestelt, pas morgen ophalen.

Ik mis de goede oude tijd waarin je overdag ook al lekker los kon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan