Nachtbrakerstopic 30-31 december

Ik denk dat ik de hele nacht opblijf.
Moet morgen van 9:30 tot ongeveer 15:00 werken, en heb nog niet eens de helft van mijn kartonnen doorgelont, laat staan de standaard doorlontboxen.
Heb zeker nog een uur of 7 a 8 te gaan voor dat allemaal af is.
Hahaha, zie daar het nadeel van veel vuurwerk kopen :D Sprak gister ook iemand die door werk en drukte nauwelijks toekwam aan boxen doorlonten. Nodig toelaten die 100sh. dozen.

Was eerst rond 3.30 een keer wakker, ging ff naar de wc en viel kort daarna weer lekker in slaap tot ~6:45 toen mijn vriendin mij wakker appte -.-

Helaas niet meer in slaap kunnen vallen, achja, zometeen maar ff wat cat 1 gaan stoken :D

Ook hier zijn de ogen weer wijd open. Zo even de last-minute voorbereidinge treffen!

Ik heb iets verkeerd doorgelont :frusty: besefte ik me bij het wakkerworden. Wordt weer stuk snellont tussen cakes wegpielen en visco tussen zien te krijgen...grrr. Gelukkig om 14u al vrij (cliënt afgemeld voor eind van de middag woohoo!) dus gelukkig de tijd ervoor :)

Zo, net wakker. Over halfuurtje gaat de wekker in verband met een heel ongelukkig geplande crematie. Maar heb erg goed geslapen, niet een keer wakker, en me vriendin ook niet dus de kruitstress heeft haar niet zo heel erg beïnvloed :p

Hahaha, zie daar het nadeel van veel vuurwerk kopen :D Sprak gister ook iemand die door werk en drukte nauwelijks toekwam aan boxen doorlonten. Nodig toelaten die 100sh. dozen.

Inderdaad toestaan de grote flowerbeds, een stuk stabieler en veel veiliger.

Yess, wakker tot de wekker ging! helemaal top. wat is dat toch heerlijk zon slaappil,, binnen 10 minuten in slaap en nu pas wakkeer! maak er een mooie dag van mede freaks:D

ik wil slaaaaapen, slaaptekort dus wil middagdutje doen; lopen er kids te knallen en een kerel met melkbus carbid te schieten...zo háál ik 00u nauwelijks joh

Inderdaad toestaan de grote flowerbeds, een stuk stabieler en veel veiliger.

Ook al hebben ze de losse cakes zwaarder gemaakt en dan heb ik het niet over inhoud gram wat er in zit maar qua klei werk wat er in zit heb toch de afgelopen jaarwisseling wel eens cake gezien die de neiging had om, om te vallen ondanks het zware gewicht

Back
Bovenaan