Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bijna alles staat klaar.. Alle cakes doorgelont en klaar om af te steken. Hele hoop singleshots nog wel over. Niet echt tijd gehad om nog wat projectjes te bouwen. Zometeen ff een beginnetje maken en morgen afronden. Verder lekker slapen straks..
Ben vanavond van half 9 tot half 12 bezig geweest om alle doorlontbakken door te lonten (9 stuks pff). Daarna nog darten gekeken en morgen nog 24 reno's, 12 carat's, 6 gate of heaven 1 en 3 rude awakening doorlonten. Druk zat nog en dat terwijl ik vandaag al de hele dag ziek ben en tot 6uur op de bank heb gelegen. Pff, nu maar slaap pakken!
Ik ben ook nog op. zit nog beetje te twijfelen wat ik zal doen, nu lekker naar mn nest of toch nog een doorlont bak afmaken...moet alleen de zena mayhem, zena cakebox en de original finest box nog, ze zijn al uitgepakt om te drogen, enkel de lontjes nog knopen...de rest van de bakken staan gelukkig al klaar.
in principe heb ik er morgen ook nog tijd zat voor...
ik heb dit jaar niet eens iets voor overdag dus zal om 10:00 ook niks afsteken, nog niet eens een rotje haha om 18:00 misschien ff een mooie sier cake om het startsein te geven. en dan maar weer wachten tot 00:00...maar dan gaan we ook helemaal los ook! word een hele mooie jaarwisseling!
De ergste dag... Wil je morgen (Vandaag), lekker uitgerust en uitgeslapen vuurwerk afsteken. De hele dag vol energie beleven. Heb je dit... Ieder jaar hetzelfde verhaal!!
Toevallig heeft een debiel hier in de buurt zo net (10/15 min geleden). 2 flinke klappen in de lucht laten afgaan, geen idee wat het was. Ben ik gelukkig niet de enige die niet kan slapen.
Ben ook nog lekker bezig met vuurwerk, met de voorraden wel te verstaan. Hopen dat alles om 07.00 uur klaar. De laatste verkoop dag.
Een beetje afleiding is af en toe wel nodig.
ik ook jammer genoeg nog werken laatste werkdag ook nog :( heb het gevoel nog niet echt net als vorig jaar :( zal wel de leeftijd zijn. en pas vanaf komen.