Nachtbrakerstopic 30-31 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Over 9 uur (en paar minuten) is dan eindelijk het momemt waar we op hebben gewacht daar. Ik wil alvast iedereen veel plezier wensen! En vooral voorzichtig doen he ;). Fijne dag iedereen!

yoo thanks mannen! Jullie morgen ook allemaal een topdag! kijk uit en doe geen dingen die we allemaal niet zouden doen:wink:

Nachtbraken here we goooooooooooooooooo
-muziek op: set
-Koud bier: set
-Voorbereidingen: set
-vuurwerk klaar:set
-Zin in morgen: double set!
-volle gas?: absolutely

camera vol en leeg ? check
vuurwerk klaar en ready ? check
aanstekers klaar en ready ? check
bier ? check
vuur ? check
zin = check check check

slaap ? mwa

toch maar even de ogen sluiten :P morgen weer fris en fruitig zijn ^^ , iedereen veel stookplezier en ik zie je volgend jaar !

latorrr

Pfff wordt nu wakker met knallende koppijn, zit nu snel turkse pizza weg te werken en dan weer maffen :bonk:

Muziekkie op,en lekker met het doorlonten bezig zijn,nog maar 5 uur en een aantal minuten!We gaan weer lekker stoken,fijne jaarwisseling iedereen,en hou het veilig voor jezelf en omgeving,veel plezier met knallen op de mooiste dag van het jaar!!!

Goedemorgen, ik ben eens een keer veels te vroeg in slaap gevallen en ben dus nu ook veels te vroeg op haha :p. Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe, let op jezelf en je omgeving, vergeet je vuurwerkbril niet en maak er een onvergetelijke dag van!

Bij deze: iedereen een fijne dag vandaag!
Veel plezier en let op je eigen veiligheid en dat van mens en dier! ;)

Goedemorgen,

Ik wens jullie vandaag allemaal een hele fijne dag, en dat iedereen er van mag genieten.

Wees voorzichtig.

Tot na oud en nieuw, met 10 vingers weer achter vuurwerkcrew :D.

Groet,
Fireworkfan007:bye:

Een hele goede morgen mede-freaks (hoe kan het ook anders, is de 31e :)

Maak er een mooie dag van! Geniet er lekker van. Maar: sloop niks, en pas op voor je ledematen!

~Leendert97

Goedemorgen allemaal.
Geniet van deze dag want hij is zo voorbij.
Nog 1 uur en 40 min en dan mag je beginnen.
Zelf begin ik pas vanavond.
Doe verstandig en gebruik vuurwerk zoals het hoort en denk ook aan de medemens.
Dan kunnen wij onze hobby misschien blijven uitvoeren.
Tot volgend jaar!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan