Nachtbrakerstopic 30-31 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeiemorgen! Gelukkig een beetje kunnen slapen, half 7 wakker en nu nog even lekker de laatste voorbereidingen treffen.

Geniet vandaag maar doe voorzichtig!

Heerlijk geslapen, zo rustig douchen en eten en dan moet ik nog haasten om om 10:00 uur iets aan te steken, dat ging jaren hiervoor wel anders haha

Was zonet grappig: 8u wekker, ik denk 'huh omg ik ben moe wil slaaaaaaapen', volgende gedachte 'omg het is de Dag der Dagen! omgwtfomgwtfomgwtf' en toen was ik ineens klaarwakker, hyperactief en doodnerveus whahaha :frusty: :holland:

Lui zijn elders in stad tot uur of 2 extreem zwaar spul (zwaarder dan c6) aan het stoken geweest, straks is het mijn beurt :devil:

Was zonet grappig: 8u wekker, ik denk 'huh omg ik ben moe wil slaaaaaaapen', volgende gedachte 'omg het is de Dag der Dagen! omgwtfomgwtfomgwtf' en toen was ik ineens klaarwakker, hyperactief en doodnerveus whahaha :frusty: :holland:

Lui zijn elders in stad tot uur of 2 extreem zwaar spul (zwaarder dan c6) aan het stoken geweest, straks is het mijn beurt :devil:

Ik sluit me hier volledig bij aan. :D

Hahahaha wat heerlijk om te lezen dat iedereen zo'n kruitstress heeft xD

Ik heb nergens last van, maar dat komt ook omdat ik gewoon van 10 tot 5 mag werken... :(

Voor iedereen, heel veel plezier! Doe voorzichtig, denk om je medemens & dier, stook verstandig, slopen is niet stoer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan