Nachtbrakerstopic 30-31 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal, ben al jaren een lezer (sinds vorig jaar maar eens aangemeld om foto's te kunnen bekijken), maar ik wil jullie allemaal een fijne dag wensen en hopen op goed weer!

Mensen krijgen idd bezoek n.a.v. foto's op fora... ik kan zo echt niet slapen, ik heb nog voorwaardelijk! Heb gelykkig niks thuis wat niet mag maar dan nog.

Het zal ook wel meevallen, het is tijd om te genieten!

Maak je niet druk, ze staan vannacht echt niet aan je deur hoor en morgen zijn we veel te druk bezig om ons zorgen te maken.

Allemaal veel plezier morgen!

we zien wel. Zover ik weet zit ik er net onder maar 2 kg volgens de dealer. Dus verwacht dat ik wel met gerust hart kan slapen haha. Maar der zijn der hier zat met meerde cake boxen van 20 KG per stuk als ik zo lees.

Neem nog een cola met Bacardi oakheart en dan lekker meuren. Hopen dat me dochter eens een keer uitslaapt morgen.

Dames & Heren veel plezier morgen overdag! Ik ga gewoon lekker geld verdienen en s'avonds dan lekker genieten!

morgen geen buitenlands vuurwerk voor mij, nu wel een lekker Belgisch biertje en dadelijk lekker slapen(poging 2) met de wekker om 7 uur al zal ik wel eerder langs mijn bed staan.

Ik ga slapen freaks! :)
Veel plezier morgen allen , maak er een prachtige dag van!
Kijk uit met vuurwerk en steek het verstandig af.
Graag allemaal weer heel terug in 2014 zonder missende vingers oid ;)

31-12-2013 is here

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan