Nachtbrakerstopic 30-31 December

Die wind en regen baren me zorgennnn!!! Maarja gewoon lekker stoken en ik zie het wel. nog 9 uur en 50 minuten :D.

Ik ook, zelfs een beetje stil word ik ervan. Maargoed ooit zullen we het meemaken! Misschien valt het mee, we gaan het zien. Wel jammer dat de winter te laat is. Als het nou eens lekker vroor op dit moment ....

Ik ook, zelfs een beetje stil word ik ervan. Maargoed ooit zullen we het meemaken! Misschien valt het mee, we gaan het zien. Wel jammer dat de winter te laat is. Als het nou eens lekker vroor op dit moment ....

Ja, als het nu eens lekker koud was... beetje sneeuw... en laat die blokken maar knallen als een malle.
Dat zal nu wel ff wat anders worden lol...

Iedereen veel plezier morgen en alvast gelukkig nieuwjaar! :bye:
Nu lekker slapen, dat zou de rest ook moeten doen ;)

Hier is het veel te rustig geweest de afgelopen en ook nu nog. Stilte voor de storm?
Ik heb nog diverse potten die ik moet doorlonten en ben er nog niet eens uit wat mijn finale gaat worden. Morgen dat eerst maar eens bedenken en afmaken.

Nu ga ik toch ook maar mijn bed induiken, hoop dat ik beetje snel slaap (rond half 2 zou perfect zijn) en dan morgen rond 9 uur er weer uit. (althans dat hoop ik, kans is groot dat het 7-8 uur al is en dat is erg vervelend want dan moet je nog 2-3 uur wachten..)

Back
Bovenaan