Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Pff, kan nu al wel slapen en duurt niet lang meer ook. Gruwelijk drukke 2 weken gehad; veel lange dagen werk, korte nachten, erg veel gefietst, ditjes datjes...uitslapen kan ik nooit maar als ik m'n 7 uurtjes maar weer even gehad heb, dan kom ik wel weer een dag of 2 verder
Ik slaap meestal wel slecht zo laatste nacht voor de groote dag benieuwd hoe vannacht gaat haha
krijg nu toch wel aardig veel zin..
heb als 1000x in me handen gehad de afgelopen dagen
Ja denk dat ik ff COD nog ga spelen zo ik voor ga slapen. Morgen half 8 de wekker... sorteren en stoken tot het gaat regenen! Hoop dan voor 7 uur een aantal cakes afgestoken te hebben.
Wij zitten hier aan het bier, net met mijn beste maat alle astronauten (zaten extreem oude tussen uit 2000, 2004 enz enz) die ik van mijn overleden broertje over had (stuk of 600 tot 700) op een stuk karton geplakt en morgen gaat alles de lucht in Hij heet: Blitzkrieg 2000.