Nachtbrakerstopic 30-31 December

Net mn tweede project afgemaakt.. Vanavond begonnen met 144x 20s romeinse kaars doorlonten en zojuist klaar met mn singleshot project. Vooral die laatste ging nogal veel tijd in zitten en kheb nu dan ook geen rug meer over, haha..
Om 3 uur gaat hierzo t licht uit.. Morgen nog eea doorlonten en dan gaaan met die banaan!

(y)

Laatst bewerkt:
Heb vandaag ook aardig wat "doorgelont", maar wat een ***klus blijft het toch. Misschien komt het omdat ik niet zo handig ben maar ik werd op een gegeven moment helemaal gek van die tie-ripjes.
Morgen even verder met mijn Roze lontmat en daar zal z.s.m. een foto van volgen. hopen dat het ook nog gaat werken.

Heb vandaag ook aardig wat "doorgelont", maar wat een ***klus blijft het toch. Misschien komt het omdat ik niet zo handig ben maar ik werd op een gegeven moment helemaal gek van die tie-ripjes.
Morgen even verder met mijn Roze lontmat en daar zal z.s.m. een foto van volgen. hopen dat het ook nog gaat werken.

Ik herken het, heb gelukkig maar weinig doorgelont want na een uurtje werd ik al doodziek van die tie-ripjes. :angry:

Heb zelf aardig wat geprobeerd. Heb 2x Coloourfull Thunder Taill met 4x Sillver Salute en 3 x Thunder King (zena) doorgelont(wat een gepriegel!). Nu hopen dat het ook nog een beetje fatsoenlijk afgaat. Daarnaast ook nog 4 cakes uit Magnum pakketen, 2x Wodka blue met 2x Treasure Island. Toen nog 3x Fire in the Night van Beko, daarnaast nog Super 4(wolff) doorgelont en ook nog een Apollo Blowing + Concerto rosso. Ik heb er wel een beetje vertrouwen in maar anders steken we het gewoon stuk voor stuk af, is ook niet erg!

Je hebt een aardig budget ook volgens mij :p
Had 'maar' 300 euro dit jaar, beetje zonde om dat alles te gaan doorlonten dan ben je zo door je vuurwerk heen, dus alles 1 voor 1 dit jaar.
Heb wel een project gemaakt voor morgenochtend en de heavy 4 potten doorgelont.
Ik ga maar weer eens een poging doen om te slapen..
Alvast gelukkig nieuwjaar iedereen!

Ja inderdaad. Dat is te begrijpen. Als je 300 euro hebt is het denk ik wel mooi om alles 1 voor 1 af te steken. Mijn budget is aardig groot ja, maar dat zul je wel zien in mijn collectiefoto als is hem plaats;)
Waarschijnlijk wel het laatste jaar voorlopig zo uitgebreid, want ga volgend jaar verhuizen en nog wat andere dingetjes, we zien wel hoe het loopt.
Ik ga nu me nest in, fijne nacht nog en veel plezier alvast morgen. Ik weet wel dat ik lekker ga uitslapen!

Word hier net voor de deur een zink 901 aan een boom vastgebonden en afgestoken. Vervolgens gaan er hier 7 autoalarmen af rijd er 10 min later een politie auto door de straat. Je maakt nog wat mee zo om half 4

Leuk idee, ga ik ook maar eens proberen! :P
mja, geen bomen in de buurt hier, enkel van die ministammetjes, zal wel naar de *****n gaan als je daar een Zink 901 aan hangt :P

Toch nog maar even slapen, me vader wordt zo alweer wakker :P

Ik bofte, een verjaardag (welke ik afgelopen jaar over heb moeten slaan van wegen het oud&nieuw vieren met vuurwerkfreakiess) mocht ik dit jaar wel beleven. De gehele groep waar ik morgen het vuurwerk voor verzorg was erg benieuwd wat te verwachten. Door de verjaardag vloog de tijd om! nu net thuis nog even een vuurwerk dvdtje kijken en dan morgenvroeg eerst een melkbus scoren:p.

Herinneringen ophalend met videobeelden:)

ben net wakker stilte voor de storm hier maar het sneeuw dat vliegt van het dak af en dat hoor ik fakking goed als ik lekker lig dus nu maar lekker vwcen tassen zijn al ingepakt ik mag niks afsteken dus ja...

Back
Bovenaan