Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jaja, rustig aan, ben net wakker en aan de koffie Zo maar gauw douchen, 10u projectje moet natuurlijk wel om die tijd de lucht in, dan komt de rest wel
slecht geslapen :O
gisteren stond ik even op het plein met een paar jongens en vroeg de wijkagent of een van ons op straat.. en huisnummer.. waar ik dus woon.
dus de schrik zit/zat er goed in strax naar me werk helaas.
Over 22 minuten is Sjors hier en dan gaan we de laastste dingen afronden, ik begin maar rustig denk ik om 10u, wil de buren niet meteen op me af hebben. Het is geven en nemen jongens.
NOG 50 minuten, ik ga aankleden, koffie drinken en de hele bende klaarzetten. 10:00 gaat hier een 111shotsmatje gevolgd door een silver salute en een 901 de lucht in
Hier is het prachtig weer maar jammer is het +3 ofzo had liever -3 wel kouder maar geen regen etc dan.. Komt hier vrij veel bewolking dus dat is *** hopen tegen de avond het weg trekt dan de sier shit de lucht in