Nachtbrakerstopic 30-31 December

ik heb een pijl met het lontje aan de bovenkant...nog nooit gezien! hahah! is dat wel ok? of heeft er een chinees zitten slapen?

net even een paar potten de lucht in geschoten! lekker hoor! heerlijke luchten!

ik heb een pijl met het lontje aan de bovenkant...nog nooit gezien! hahah! is dat wel ok? of heeft er een chinees zitten slapen?

net even een paar potten de lucht in geschoten! lekker hoor! heerlijke luchten!

ja dat heb ik dus ook, heel vreemd :p, maar gelukkig zit er onder óók eentje gelukkig

ik zal even een foto gaan maken! paar minuten...!
edit: foto's
33zbrte.jpg

23m80hs.jpg

Laatst bewerkt:
Fjoeh, druk met frituurhapjes maken. De risotto-mozzarellabolletjes zijn klaar, nu de garnalenkroketten nog :) Daarna nog dozen/tassen vuurwerk inpakken voor morgen...wordt een latertje. Eerst even een fonteintje afsteken hoor :D

Allemachtig, had er tot nu toe niet echt spanning van.. Maar het begint nu echt te kriebelen.

Laatst bewerkt:
Ik heb een cake uit Duitsland met 2 lonten, en dan bedoel ik niet lont 1 en lont 2, maar op de plek van lont 1 daar zitten er 2, ziet er wel grappig uit xD.

Pffff de dag ging moet ik eerlijk zeggen vrij snel voorbij. Maar nu hoor je her en der een freak iets afsteken. Vind de avond belachelijk lang duren. Me zoontje zei al ga dan slapen dan is het eerder morgen. Pffff doe geen oog dicht denk ik

Pfff hoe is het mogelijk. De vriedin van mn zus heeft ff 3 dikke 500 grammers gekocht.. + nog losse cakes en een dik pijlen pakket. Haha bovenop het mijne... tja het kan er ook nog wel bij... :)

Hahahah oud en nieuw wordt zo gestoord hierzo :handsup:

Back
Bovenaan