Nachtbrakerstopic 30-31 December

Wauw goed zeg, ik heb er al een meterpakketje doorheen gejaagd in de tuin :D en een zooi fluitpijlen, een Showtime mine en een gratis Emotion, naast wat ander testspul :D Wel opvallend dat ik ook nog geen enkele politie heb zien rijden in deze risicowijk. 't Was vandaag ook nog redelijk rustig overal, wat gestaag geknal in de hele stad te horen, af en toe een potje, maar veel is 't niet. Wordt morgen wel anders :D zorg ik wel voor, ook in 't rustige dorpje waar ik 's middags heen ga :wink:

'k Duik m'n bed maar in, ben kaput!

Ben niet echt moe, zit nog beneden, rond twaalf uur richting bed, en dan nog even op de PSP, wachten op rubro prijsvraag uitslag en dan tegen 1'en poging wagen

Wat gaat het eigenlijk allemaal toch snel. Ik kan me nog goed herinneren dat het nog zo lang duurde en nu zitten we alweer met al ons vuurwerk te wachten tot het 10 uur is. :shocked:

Het erge is als het eenmaal zo ver is dan is het ook weer zo voorbij en voor je het weet zit je alweer day-after foto's te bekijken! :sad:

Oke en nu optimistisch... oyea het is bijna zover! :wink:

Zit nog lekker in de bank met een biertje en wat blokjes oude kaas heerlijk zeg. Morgenvroeg eerst mijn vriendin naar haarwerk brengen dan thuis mijn vuurwerk ophalen en naar het stookadres. Lekker op mijn gemak wat afsteken maar ga niet heel de dag meer buiten daarvoor had ik niet genoeg budget of moest veel klein spul pakken maar dat gaat ook vervelen op een gegeven moment.

Wij zitten hier lekker met een biertje wat te chillen, een beetje over de projecten heen lopen (5x5 heavy 5 in 1x , dus 25 potten, goed idee of te leip??) , slapen zit er nog niet in...teveel kriebels....

Voor iedereen die het leest alvast een veilige stookdag gewenst!!

:D

jaja zo maar gaan slapen morgen maar ik de 10 uur wel mee maar daarna begin ik weer om 11 uur bij vuurwerkmagazijn7kamp! daarna stokenn!!

Schiet ze per cake, dus pak van elke 5 dezelfde en schiet zo 5x 5 cakes de lucht in
heb je een mooi showtje :)

Alles zit al vast gemaakt en doorgelont, we nemen de gok gewoon. We zorgen dat iedereen genoeg afstand neemt en dan komt het vast wel in orde. Iedereen heeft iig een vuurwerk bril op dus komt in orde.

Show zat in ieder geval haha, we hebben 4 grote projecten en genoeg 500 grammers x2 :D

Slapen gaat echt niet lukken....:shocked:

@Vaessen: ook een camera? Ben benieuwd.

Jongens toch, bij mij beginnen de echte kriebels nu pas.

Ik ga de laatste doorlontprojecten afronden en maar eens naar bed toe..
En proberen een poging te wagen om te slapen..

Teun, foto's zijn er, ik ga nu even de kabel pakken en ze uploaden, kan even kwartiertje duren :) , tot zo!

epic fail to go sleeping.

dit is echt de eerste keer dat ik niet kan slapen voorgaande jaren had ik hier geen probleem mee.

en doen er nog meer mensen aan opstaan en dan ff wat stoken??? of wachten we netjes

haha mijn 100 bericht

Back
Bovenaan