Nachtbrakerstopic 30-31 December

waarom weet niemand hoe ik een kubischer kanonenschlag aansteek? want met mijn aansteek lont wou het niet en toen bedacht ik mij kon het niet een soort van strijker zijn maar hij knalde ook niet en ik weet niet hoe ik hem moet aansteken want ben bang als ik hem telang in me hand nou dat die knalt..

Je moet hem gewoon lang genoeg aansteken dan begint die te spuwen en uiteindelijk knalt die ! In het begin vertrouwde ik die dingen ook voor geen cent. en nu eigenlijk ook nog niet aangezien je geen lont ziet van wanneer die gaat knallen !

Aansteken en gelijk gooien is mijn advies daarom ook.
:cool:

ok thanks! dus gewoon aansteker of aansteek lont? Want ik vond het een hele rare lont zo dik vorm en zo stijf.. Waar blijft de visco Weco?

ok thanks! dus gewoon aansteker of aansteek lont? Want ik vond het een hele rare lont zo dik vorm en zo stijf.. Waar blijft de visco Weco?

Dat is time fuse. Gaat moeilijker aan als visco. Gewoon aansteken tot hij begint te spuiten en dan weggooien.

Vertrouw je time fuse niet, dan gewoon verlengen met een stukje visco lont.
Heb je geen viscolont leg er dan een gebroken astro voor, of steek ze helemaal niet af.
Veiligheid gaat boven alles.

dennis ik vertrouw het nu wel maar ik dacht zo van nou zo knalt die in me hand maar later heb ik hem opgezocht en nog steeds niet ik dacht nu kan ik hem rustig mee naar huis nemen.. En ff op vwc zetten hoe het moet thanks!

Nitraat hier ook tassen in gepakt 3 stoffen tassen met slof rotjes slof thunderkings slof wondertollen baby pijltjes etc.. Ik ga vanavond lekker slapen tussen al dat vuurwerk!!

Als ik vannacht niet goed slaap, dan ben ik morgen een wrak: afgelopen nacht en nacht ervoor halfgaar geslapen met *****ndromen...ben afgepeigerd, maar dat was gister ook zo voordat die rare halfwakkere droomnacht er overheen kwam :s Ach, genoeg afleiding morgen :wink:

klinkt raar maar dit is juist de nacht waarop ik het lekkerst slaap.

net de overbuurman met zijn zoons(5-6 jaar) stond rotjes af te schieten. zag er leuk uit dus ik heb zelf ook maar ff wat gehaalt.
en die jongens bij asianthunders, aaa wat mooi

Wat een *** dingen die Kubische schlagen klere stond gewoon een kwatier met een aansteker op het lontje tot die aanging heb een verbrande duim atm

Wat een *** dingen die Kubische schlagen klere stond gewoon een kwatier met een aansteker op het lontje tot die aanging heb een verbrande duim atm

Die dingen zijn leuk joh! Gewoon je aansteeklont ertegenaan drukken en weggooien als het lontje vuur spuit....

elke minuut gaat er hier wel een pijl of een cake de lucht in ; zelf hou ik me nog ff in. Ik ga nu m'n tas inpakken en me 10uur project pakken

Back
Bovenaan