josZie
VWC lid
Heerlijk wonen hier. Komen er gewoon spontaan bij staan om ff te kletsen en de kids lekker stoken.Kijk dat is nog eens een fijne buurt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk wonen hier. Komen er gewoon spontaan bij staan om ff te kletsen en de kids lekker stoken.Kijk dat is nog eens een fijne buurt!
+1Morgen nog even de gewonnen meter ophalen en dan ben ik er klaar voor.![]()
Had vooraf besteld al maanden geleden ze hadden nog best veel oud china red spul waaronder ook de dierencakesHad je daar nog de piranha hier overal hadden ze die niet bij china red dealers in de buurt
Het "zwaar verboden" moet je natuurlijk met een hele flinke korrel zout nemen. Maar duizenden kilo's in een loods is natuurlijk makkelijk voor de bedrijfsvoering, echter ook een immens risico. Één verkeerd paar ogen en je gaat nat.. Gegokt en verloren in mijn optiek.dan ben je ook dom zeg, zwaar verboden vuurwerk opslaan bij een verkooppunt van legaal vuurwerk
Zal waarschijnlijk gewoon kooiproducten zijn omdat ze die gewoon uitleverden.![]()
Politie vindt duizenden kilo’s vuurwerk in loods bij Groenlo en houdt verdachte aan
De politie heeft duizenden kilo’s vuurwerk aangetroffen in een loods bij een verkooppunt in Groenlo. Het gaat deels om consumentenvuurwerk en deels om zwaar verboden vuurwerk. Er is één verdachte aangehouden.www.gelderlander.nl
Die is klaar ben ik bang.
Die lui komen al als ze een rotje vinden, vroegah werd dat gewoon mee genomen maar in deze woke, leugenachtige, mis informatie tijd komt het hele circus al is het maar om de publieke opinie te beinvloeden.EOD laten ze vgm niet komen voor cakes, dan heb je echt zwaar spul gehad.

Dat denk ik ook, iets anders kan ik me echt niet voorstellen.Zal waarschijnlijk gewoon kooiproducten zijn omdat ze die gewoon uitleverden.
Hebben ze waarschijnlijk in een loods geplaatst zodat er tijdens controle niks gevonden zou worden.
Het framen is geweldig. Zwaar illegaal vuurwerk...
Duizenden kilo s zijn tegenwoordig 40 knappe compoundsHet "zwaar verboden" moet je natuurlijk met een hele flinke korrel zout nemen. Maar duizenden kilo's in een loods is natuurlijk makkelijk voor de bedrijfsvoering, echter ook een immens risico. Één verkeerd paar ogen en je gaat nat.. Gegokt en verloren in mijn optiek.
Tja, wat doe je als de kleine besluit om om 24.00 naar buiten te komen?Vanavond naar Orthen geweest. Prima geregeld weer daar. Alles stond al klaar en kon zo op de toonbank gezet worden.
Was nog even spannend of ik het zou halen. Mijn vriendin is sinds kerst uitgerekend en de baby is er nog niet. Dus vooraf even kriebels.. “hij zal toch niet komen net tijdens mijn afhaalmoment..” maar nee dus.. maar nu zijn de kriebels er over morgenavond haha We gaan het meemaken!
Als gratis box had ik de Goliath van Pangu gekregen, dik tevreden!
Denk dat de meeste foto's morgen komtNou, laatste avondje boys! ik heb echt TE VEEL voor mijn doen.
Iedereen is ook mooi terughoudend met collectiefoto's haha
anders wel die van mijn.Niks aan gelogen toch.. Het is illegaal en het weegt wat.Zal waarschijnlijk gewoon kooiproducten zijn omdat ze die gewoon uitleverden.
Hebben ze waarschijnlijk in een loods geplaatst zodat er tijdens controle niks gevonden zou worden.
Het framen is geweldig. Zwaar illegaal vuurwerk...