Nachtbrakerstopic 30-31 december 2025!

dan ben je ook dom zeg, zwaar verboden vuurwerk opslaan bij een verkooppunt van legaal vuurwerk
Het "zwaar verboden" moet je natuurlijk met een hele flinke korrel zout nemen. Maar duizenden kilo's in een loods is natuurlijk makkelijk voor de bedrijfsvoering, echter ook een immens risico. Één verkeerd paar ogen en je gaat nat.. Gegokt en verloren in mijn optiek.

Die is klaar ben ik bang.
Zal waarschijnlijk gewoon kooiproducten zijn omdat ze die gewoon uitleverden.

Hebben ze waarschijnlijk in een loods geplaatst zodat er tijdens controle niks gevonden zou worden.

Het framen is geweldig. Zwaar illegaal vuurwerk...

Hebben ze waarschijnlijk in een loods geplaatst zodat er tijdens controle niks gevonden zou worden.

Dat denk ik ook, iets anders kan ik me echt niet voorstellen.

• Like
Waarderingen: l166
Ja, dat is altijd verleidelijk natuurlijk. Toch heb ik de meeste winkels gevraagd en niemand gaf aan een happy hour te hebben. Ben benieuwd naar de posts morgen waar het toch plaatsvindt en wie er nog gaat scoren.

Vanavond naar Orthen geweest. Prima geregeld weer daar. Alles stond al klaar en kon zo op de toonbank gezet worden.

Was nog even spannend of ik het zou halen. Mijn vriendin is sinds kerst uitgerekend en de baby is er nog niet. Dus vooraf even kriebels.. “hij zal toch niet komen net tijdens mijn afhaalmoment..” maar nee dus.. maar nu zijn de kriebels er over morgenavond haha We gaan het meemaken!

Als gratis box had ik de Goliath van Pangu gekregen, dik tevreden!

Het "zwaar verboden" moet je natuurlijk met een hele flinke korrel zout nemen. Maar duizenden kilo's in een loods is natuurlijk makkelijk voor de bedrijfsvoering, echter ook een immens risico. Één verkeerd paar ogen en je gaat nat.. Gegokt en verloren in mijn optiek.
Duizenden kilo s zijn tegenwoordig 40 knappe compounds 😉 is vooral weer voor de bühne lekker spectaculair,en kooi producten uitleveren hadden ze dan evt al veel eerder moeten/hebben gedaan lijkt me.

Aan de andere kant,als je de randjes opzoekt kan je er ook wel is afvallen, zeker in deze "buurt wachters mis gunnende" tijd

Vanavond naar Orthen geweest. Prima geregeld weer daar. Alles stond al klaar en kon zo op de toonbank gezet worden.

Was nog even spannend of ik het zou halen. Mijn vriendin is sinds kerst uitgerekend en de baby is er nog niet. Dus vooraf even kriebels.. “hij zal toch niet komen net tijdens mijn afhaalmoment..” maar nee dus.. maar nu zijn de kriebels er over morgenavond haha We gaan het meemaken!

Als gratis box had ik de Goliath van Pangu gekregen, dik tevreden!
Tja, wat doe je als de kleine besluit om om 24.00 naar buiten te komen?
Hahaha das een duivels dilemma.

Niks aan gelogen toch.. Het is illegaal en het weegt wat. :bonk:

Back
Bovenaan