Nachtbrakerstopic 30-31 december 2025!

Nog even wezen sfeerproeven en oliebollen halen bij de Driesprong. Wat een drukte daar nog steeds. Hele rolcontainers vol vuurwerk werden naar buiten gereden, personeel van de controlebalie wat meeloopt naar de auto om het daar te controleren. Gek-ken-huis. Wij gaan een bijzondere jaarwisseling tegemoet, zoveel is wel duidelijk. :handsup:

Geslapen als een blok beton, en met dat gevoel om half 8 ook weer wakker geworden, omfg. Prikkelgevoelig ook. Dat wordt system overload vandaag. Gelukkig 4 dagen bijkomen. Dubbel gevoel ook altijd; het slopende afbeulen en het genieten tegelijk... Echt een tunneltje hyperfocus van ene naar andere jaar, die uitlaatklep...omfg wat ga ik deze gekte missen 😥
dat gevoel herken ik wel. Elk jaar is het een intense belevenis.

Heeeerlijk kijk uit het keuken raam ol de grote plaatselijke gemeente speeltuin.
Zie me zelf mog staan rotjes breken en een heksenkring maken..
Zie nu jongens van jaartje of 10-12 hetzelfde doen met knetter materiaal en ik krijg er KIP-PEN-VEL van.
Zo langs schoonmoeders en familie oliebolletje brengen.
Het vuurwerk voor 00:00 heb ik alvast genummerd en staat klaar in dozen in de gang.
HELE FIJNE DAG KRUIDGANGERS.

Laatst bewerkt:
Hier gaat het sinds 8 uur vanochtend al goed los, wat een sfeer .

Buren kwamen net rustig kijken wat ik afstak ze vinden het allemaal prima , al flink wat knalcakes en fluitcakes kunnen afsteken .

Alles ruikt ook al helemaal naar oud en nieuw mooi dit

Back
Bovenaan