Nachtbrakerstopic 30-31 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het laatste nachtbrakerstopic alweer, wtf. Wat zijn de verkoopdagen weer voorbij gevlogen. Amper op het forum gezeten, maar wel de maximale sfeer gepakt. Vandaag echt keihard genieten, wat een dag wordt dit.

HOP we zijn er weer! Vandaag laatste bestelling ophalen bij vpd, dan naar de eerste stook locatie! zin in!

Het is wat als na decennia gewekt worden door een wekker dat je nooit meer kunt bijslapen laat staan uitslapen. 7u gaan de oogjes open hoor, heel soms 8u als ik geluk en altijd met een minimum van 7 uur slaap. Dus als ik er om 2u 's nachts ns in lig, hoe kapot dan ook, word ik wel ns om 9u wakker. Magoe, blijkbaar is het voor het lichaam altijd voldoende (hoe geradbraakt ook, zoals nu tegen het eind van de afhaalmarathon) dus moet de geest zich maar aanpassen hè

Het is wat als na decennia gewekt worden door een wekker dat je nooit meer kunt bijslapen laat staan uitslapen. 7u gaan de oogjes open hoor, heel soms 8u als ik geluk en altijd met een minimum van 7 uur slaap. Dus als ik er om 2u 's nachts ns in lig, hoe kapot dan ook, word ik wel ns om 9u wakker. Magoe, blijkbaar is het voor het lichaam altijd voldoende (hoe geradbraakt ook, zoals nu tegen het eind van de afhaalmarathon) dus moet de geest zich maar aanpassen hè
Ik moet echt even petje af doen voor jou maat. Jij hebt me toch weer een avonturen beleeft in de afhaaldagen, heb echt heerlijk mee kunnen lezen.

Ik moet echt even petje af doen voor jou maat. Jij hebt me toch weer een avonturen beleeft in de afhaaldagen, heb echt heerlijk mee kunnen lezen.
Dank je, misschien vertel ik nog meer! Het avontuur is een groot deel voor mij, het moet niet te makkelijk zijn anders kun je direct al wel in je kist gaan liggen!! Lat en kin hoog houden!

Pff kort nachtje hoor. En maar piekeren en naar denken of het showtje gaat lukken. Ik heb besloten om toch maar weer tijdens de show op afstand ga staan tussen het publiek(20 pers) dus even de afstandsbedieningen gereed maken zometeen en als een gek ontstekingen knopen😀 voor iedereen heel veel plezier vandaag en hou ze recht omhoog😋

Nou.. dit is mijn plan voor de kindershow van 20:00 uur.
Wat vinden jullie er van?

Opening project
  1. Bengal Flames - Wolff (rood bewaren)
  2. 3x Melkbus - GBV WECO
  3. Neon Clouds - Funke
  4. Screaming X - Rolling Thunder
  5. 3x Dragons Roar - Vulcan
  6. Romeinse kaars blauw - Funke
  7. Rainwbow - Evolution (Defqon)
Intro praatje
  1. Pescar - st8ment
  2. Screaming Missiles 300 - Wolff
  3. Fire Festival - Wolff
  4. Popcorn- Vulcan
Rood Project
  1. Rood Bengaalse
  2. 2x E-Pulz - Lesli / vuurwerktotaal / Volt!
  3. Color Fan - Hello Fireworks
  4. Hattrick - Hello Fireworks
  5. Hellfire Thunder - Evolution
Kleuren waaier.
  1. Howling Blaster - Cafferata
  2. Geysir kaliber C - Funke
  3. Rainbow/something Different - Wolff
  4. Pastel Brokat - Funke
  5. Stars over Vienna - Wolff
  6. Ti Sento - Hello Fireworks
Opbouw naar 30MM
  1. Prisma Sparklers - Cafferata
  2. 3x Thunder Pop - Vulcan
  3. 2x RTC 2” - Magnum
  4. Screaming X - Rolling Thunder
  5. 2x Howling Devil - Rolling Thunder
  6. 2x2x2 Augenweide - Evomeister
  7. Phenomenal- Hello Fireworks
Klein naar groots!!
  1. Bengaals vuur (geen blauw)
  2. Drawbench Flower Fountain - Zena
  3. Tailgate Fan - Magnum
  4. 1x2x2 Amazing 5 - Broekhoff
  5. Blauw Bengaals vuur
  6. Blue Maroon - Rubro
  7. Cupido - Riakeo
  8. Face Off - Hello Fireworks
  9. 3x Vision of ecstasy - Evolution
  10. Tycoon - Wolff
FINALE!
  1. 1x Caïro Crackling
  2. Three stage trouble
  3. 2x Caïro Crackling
  4. ROTP
  5. 2x Caïro Crackling

Dit is toch absurd.. wat een berg man… succes, lokale vuurwerkdealer heeft het niet meer liggen vanmiddag :o

Zo net wezen sporten. Even doorwerken tot vanmiddag uurtje of 3 en erna wat eten met vrienden. In de avond lekker stoken met familie. Kriebels had ik niet, maar begin nu wel wat te voelen. Geniet ervan iedereen! Ik wens iedereen een fijne en veilige dag. Genietze nogmaals.

Via deze weg wil ik iedereen een top dag toewensen! Ik weet het de verwachtingen zijn ver van ideaal maar laat je het plezier niet ontnemen. Hier gaat iig gewoon alles de fik in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan