Nachtbrakerstopic 30-31 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de kooi zelf mis je niets. Rotwerkje die verloren uurtjes opleveren.

Maar goed, die kooien zitten er met een reden en die merk je wel als je de compound afsteekt :)
haha waar en waar. Kwam er gisteren achter dat mijn zijkniptang behoorlijk bot was en moeite had om er door heen te komen. Vandaag maar even een nieuwe gehaald haha

Heerlijk deze nostalgie! Zie ik het goed dat het incl romeinse kaars is?
Het is inderdaad een fontein. Want -pas op- Romeinse kaarsen levensgevaarlijk! Echter, is de rug van Guusje nog zwakker als het om de kids gaat. Dus ook dat is opgelost. Voor mijn zoon echter wel probleem dat zijn zus, mijn dochter, dol is op kaarsen. Ze liggen vannacht veilig onder haar kussen.

IMG_0021.jpeg

Morgenochtend nog langs 2 winkels, Riezebos en Intratuin. Vandaag nog de dierencakes extra bij besteld. Dog voor 24,99, Pig voor 26,99. Ze moeten er vanaf denk ik 😊

Nog 1 nachtje..de fomo idioot hoog zitten maar tot nu toe sterk gebleven...vraag het mij morgenvroeg nig eens 🙃

Morgen nog een gekke trip met rugtas op...ben d'r dan ook wel klaar mee. Stoken dan maar ns, nog nauwelijks cat 1 gedaan zelfs mede omdat de honden hier het niet goed trekken/onopgevoed zijn

Morgen om 8.15 nog een nabestelling ophalen en dan richting de bakker voor oliebolletjes en dan rustig de dag starten.

Lekker hoor! Toevallig in Breda gehaald? Zag precies zo'n bestelling over de toonbank gaan namelijk haha.

Tevens een vraagje; is bij jou de insane crown bomber ook zo vochtig? Mijn kooi heeft zelfs roest er op.
Hier was de Insane Crown Bomber niet bijzonder vochtig. De kooi was er al af, dus geen idee of daar roest aan zat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan