Nachtbrakerstopic 30-31 december 2024!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straks ook nog een aantal kooitjes knippen. Alle cakes netjes in tassen. Alles wat nodig is bij elkaar zoeken. Ga morgen voor het eerst sinds jaren ergens anders stoken. Maar morgen eerst nog twee adresjes aan doen.

Nu sinds jaren weer een beetje zenuwachtig en dat is meer vanwege het weer voor morgen. Morgenochtend als de weer goden mij goed gezind zijn kan ik een mooie planning van de dag maken.

Maar zin in😄

Morgen laatste ritje, ff op en neer naar Amervuurwerk voor de laatste 2 bakken 😋 paste er vandaag helaas niet meer bij maar beter onderweg dan zitten wachten om te stoken 😉

Laatste bestelling morgen ochtend. Dan alles klaar maken en bouwen. Dan rond uur 2 met de kids lekker met cat 1 en klein f2 grond spul spelen rond een uur of 2. En om 5 uur nogmaals maar dan in het donker

Morgen eindelijk een kleine bestelling halen. Kleiner budget nu ik papa ben. Wel jaloers op de meeste hier.. ontkooien en klaarzetten. Uberhaupt nooit een kooi gehad lol

Morgen eindelijk een kleine bestelling halen. Kleiner budget nu ik papa ben. Wel jaloers op de meeste hier.. ontkooien en klaarzetten. Uberhaupt nooit een kooi gehad lol
Aan de kooi zelf mis je niets. Rotwerkje die verloren uurtjes opleveren.

Maar goed, die kooien zitten er met een reden en die merk je wel als je de compound afsteekt :)

Morgen laatste bestelling halen in Woerden bij Chinatown, daarna vast wel nog ff een rondje winkels en dan voorbereiden voor de avond/nacht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan