Nachtbrakerstopic 30-31 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook in Amsterdam is het een geknal van jewelste. Kindjes konden niet slapen van al het vuurwerk buiten. Vuurwerkverbod? Terug naar de tekentafel...

Zomaar eens het bed in duiken. Morgen 10 uur koffieafspraak en geloof dat de hele dag tot na middernacht volgepland staat.

Even het verschil in mindset vanochtend tussen mij en mn (lieve) vrouw.

Wil ik de auto vanochtend pakken om mn bestellingen op te halen, staat die vol met 3 lege kratjes bier en een paar tassen met glas en flessen.

Ik die zooi eruit gehaald en in de schuur gezet.

Kom ik thuis, zegt ze van 'Ik had alvast de kratten en flessen in de auto gezet. Denk dan ga ik gelijk boodschappen halen als je terug bent met je vuurwerk'.

Manmanman.... :bonk:

Even het verschil in mindset vanochtend tussen mij en mn (lieve) vrouw.

Wil ik de auto vanochtend pakken om mn bestellingen op te halen, staat die vol met 3 lege kratjes bier en een paar tassen met glas en flessen.

Ik die zooi eruit gehaald en in de schuur gezet.

Kom ik thuis, zegt ze van 'Ik had alvast de kratten en flessen in de auto gezet. Denk dan ga ik gelijk boodschappen halen als je terug bent met je vuurwerk'.

Manmanman.... :bonk:

Kerel wat is jouw probleem, je vrouw die je bier haalt.. draag haar op je handen :cool:

Lolz... Doe ik ook hoor ;) maar als je na 12 jaar die auto vol gaat gooien met zooi een dag voordat ik mn vuurwerk ga halen dan heeft ze ergens toch een afslag gemist.

Maar ff voor de goede orde, ik schrijf dit met een smile op mn gezicht hé :)

Misschien of topic of elders vermeld.
zijn de winkels in Belgie niet open op zondag? Op een Belgisch vuurwerk site staat dat ze open zijn.
Of krijg je sowieso geziek aan de grens?

Misschien of topic of elders vermeld.
zijn de winkels in Belgie niet open op zondag? Op een Belgisch vuurwerk site staat dat ze open zijn.
Of krijg je sowieso geziek aan de grens?

Je krijgt sowieso gezeik als ze je met een bepaald aantal kilo's en producten staande houden. Wordt je dat niet dan hen je natuurlijk geen probleem :wink:

Momenteel werkzaam in het ETZ in Tilburg, we hebben mooi uitzicht over tilburg. Wordt wel her en der wel wat afgestoken maar vind het minder als andere jaren.

Nou, ik wens iedereen een goede nacht en vooral nachtrust. Lekker energie pakken voor morgen, pak je voordeel.

Nou, hier maar een proberen te gaan slapen. Hopelijk pakt iedereen wat meer rust dan de afgelopen dagen.

Uiteraard 25 max :) :)
Zat nog effe te kijken bij onze zuiden buren vandaar.
Heb niet veel nu omdat het weer waarschijnlijk wel/niet gunstig is.
Ben niet in de luxe om het op te slaan voor volgend jaar.
Misschien toch effe buurten bij onze buren.

De laatste 24 uurtjes van dit jaar.
Drukke dag voor de boeg.
Oliebollen en appelbignets bakken.
Smiddags al het stookspul klaatzetten,en ondertussen rondstruinen op t forum en de weerberichten in de gaten houden.
Hopen dat de wind hier aan de kust niet zo drama wordt als vorig jaar.

Maaar vanaf 18.00 zeker stoken!
Een heel fijne dag allemaal!!
Met weinig regen en nog minder wind.
En vergeet niet stook veilig of stook niet.
No pyro no party :handsup:

Zo, en dan is het alweer 31 december. Wat is de tijd gevlogen zeg. Nu hopelijk een paar goede uren rust pakken, die kan ik zeker gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan