Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Knetteren met de kinderen en papa om 00.00u knallenJe bedoelt toch knetteren zeker?![]()
wordt allemaal huiverig uit media geweerd om geen lont in kruitvat te genereren...als het vanavond over de schoenen loopt is er geen houden meer aanNou er zijn al genoeg dingen gebeurd. Den Haag meerdere autobranden.. vreugdevuur.. en wat containerbranden. Dus er gebeurd genoeg. Geen idee hoe het verder is in bijv Rotterdam
haha jezus kreeg net fotos door van mensen die al in een hele lange rij staan voor oliebollen... niet normaal
Dat de pleuris vandaag maar mag uitbreken, anders is het klaar voor het vuurwerk in Nederland.
Eerste carbid midden in het dorp knalt er op los. Ik pak zo mooi mn knetterlint om wat tegengewicht te bieden![]()
Net klaar met alle projecten!
Er ligt 249,95 euro klaar aan muntjes ( voornamelijk 10 en 5 cent ) Mocht er een boete komen voor wat dan ook betaal ik die direct in muntjes! Mogen ze het tellen voor me neus en na een hertelling kom ik toch erachter dat het 5 cent minder is! Dan zal ik erna nog wel 5 cent geven!
Prettige stookdag en ajuu paraplu