Nachtbrakerstopic 30-31 december 2020.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Phoe, zit nog in mijn werk ritme. Was 5:45 weer stipt wakker.. Straks naar het carbid, en vanavond de vuurton aan, biertje erbij en af en toe wat leuks de lucht in jagen :). Alvast veel plezier allemaal.

Bah, gewoon 7u wakker, niettemin dankzij m'n (zoals vrijwel elke ochtend) over straat brallende buurman, en wakker wordende poes (das leuker). Gelukkig Red Bull ingeslagen. Straks ff vroeg boodschappen doen, na koffie en banket, voor een 10u openingetje te doen om de buurt de oortjes te warmen :cool:

Bizar, voor het eerst in 10jaar voor 00:00 in slaap gevallen en gewekt door de wekker. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Normaal ergens rond 3uur eindelijk in slaap en rond 6uur alweer klaar wakker.

Dat de pleuris vandaag maar mag uitbreken, anders is het klaar voor het vuurwerk in Nederland.

Nou er zijn al genoeg dingen gebeurd. Den Haag meerdere autobranden.. vreugdevuur.. en wat containerbranden. Dus er gebeurd genoeg. Geen idee hoe het verder is in bijv Rotterdam

Zit persoonlijk niet te wachten op rotzooi tijdens de wissel,wel op een druk leuk oud en nieuw. Met een beetje cat1 pfffff.

Nou er zijn al genoeg dingen gebeurd. Den Haag meerdere autobranden.. vreugdevuur.. en wat containerbranden. Dus er gebeurd genoeg. Geen idee hoe het verder is in bijv Rotterdam
wordt allemaal huiverig uit media geweerd om geen lont in kruitvat te genereren...als het vanavond over de schoenen loopt is er geen houden meer aan

haha jezus kreeg net fotos door van mensen die al in een hele lange rij staan voor oliebollen... niet normaal

Was vanochtend om kwart voor 8 bij de bakker. Toen stonden er al rijen voor alle bakkers in de stad. Nog nooit meegemaakt.
Ze hadden bij de bakker waar ik was ook echt heel erg veel bestellingen gehad. Stonden met 3 man vol gas in te pakken.

Eerste carbid midden in het dorp knalt er op los. Ik pak zo mooi mn knetterlint om wat tegengewicht te bieden :p

Net klaar met alle projecten!

Er ligt 249,95 euro klaar aan muntjes ( voornamelijk 10 en 5 cent ) Mocht er een boete komen voor wat dan ook betaal ik die direct in muntjes! Mogen ze het tellen voor me neus en na een hertelling kom ik toch erachter dat het 5 cent minder is! Dan zal ik erna nog wel 5 cent geven!

Prettige stookdag en ajuu paraplu

Net klaar met alle projecten!

Er ligt 249,95 euro klaar aan muntjes ( voornamelijk 10 en 5 cent ) Mocht er een boete komen voor wat dan ook betaal ik die direct in muntjes! Mogen ze het tellen voor me neus en na een hertelling kom ik toch erachter dat het 5 cent minder is! Dan zal ik erna nog wel 5 cent geven!

Prettige stookdag en ajuu paraplu

Is dat mogelijk om contant per direct te betalen als je een boete krijgt?
Ik dacht dat dit per acceptgiro ging?

Nu heb ik al minstens 15 jaar geen boete meer gehad voor het 1 of ander...
Laatste keer was ergens in 2004, een parkeerboete.. :angel:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan