Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan gewoon niet slapen.. blijf maar malen... voelt niet als 31 dec...
Check mijn post op de vorige pagina, ik word er gewoon sentimenteel van. Wat een verdriet, wat een gemis.Zit nu gewoon herinneringen op te halen met maten die altijd meegingen vuurwerk ophalen!
Man man man wat mis ik die spanning!
Check mijn post op de vorige pagina, ik word er gewoon sentimenteel van. Wat een verdriet, wat een gemis.
De knalerwten heb ik ook geprobeerd maar ze gooit niet hard genoeg. ze klappen dan niet dus die vind ze maar stom. Je hebt gelijk wat betreft de buitenstaanders, ze hebben geen flauw idee hoe we naar 31 december toeleven een heel jaar.Weet wat je voelt! Heb een zoontje van 2 begint al knalerwten te gooien.
Kijken of hij fonteintjes ook leuk vind om te kijken maar hij stond echt te genieten en pakte er weer 1.
Dat maakte voor mij veel goed dit jaar, maar toch blijft de ritjes en de spanning een gemis!
Je kijkt de hele jaar na producten en koopt elke x wat. Als je nu wat hebt wordt je opeens weggezet als crimineel en schijt aan de corona maniak... terwijl ze niet eens weten hoe wij er na toe leven en allemaal voor doen!
Mensen kijken alleen na de negatieve en de mensen die het verkeerd gebruiken
Welterusten, fijne dag morgen.Als de kinderen maar een mooie jaarwisseling hebben, voor onszelf komt het volgend jaar wel weer goed. Al kunnen we er waarschijnlijk prima van genieten ook hoor!
Tijd om toch het bed maar eens op te zoeken.
Ik kan ook niet slapen en heb de Top2000 maar vast aangeslingerd.
Nu bij nummer 235.
Het blijft echt heel zuur dit, maar we proberen er het beste van te maken. Iedereen een (voor zover dat lukt) leuk oud en nieuw!
Iedereen alvast een fijn Oud en Nieuw!
Het is jammer hoe het is gelopen dit jaar. Ik had gisteren en vandaag nog graag op pad willen zijn om mijn vuurwerk op te kunnen halen. Maar goed dat heeft dus niet mogen zijn.
Ik kan je wel vertellen dat vandaag een slapeloze nacht gaat worden.