Nachtbrakerstopic 29-30 december

Morguh, enigszins kunnen slapen, je gaat toch op die wekker liggen maffen.
Je moet wat voor je hobby over hebben, 5:30 uur de wekker in de vakantie... zijn we gek? nee we gaan vw halen.

net me kranten gelopen,was rond kwart over6-half7 bijna klaar hoor ik weer een cake de lucht in gaan. Vind ik altijd zo lachen sochtends vroeg haha

Heb heerlijk en als een blok geslapen. Lag in bed een beetje weg te vallen begon t ineens te lichtjes te onweren. Dus ik dacht nee he, want deze freak is ook onweer freak. Maar was blijkbaar zo moe dat ik toch in slaap ben gevallen. Nu weet ik niet of t nog verder geonweerd heeft, maar wat ik wel weet is dat ik heerlijk gesloapen heb :p

Goedemorgen allemaal ik heb weer een prima nachtje achter de rug. Voor vanavond een fles champagne koud gezet als ik die samen met de familie leeg drink komt het ook komende nacht helemaal goed.

Heb heerlijk en als een blok geslapen. Lag in bed een beetje weg te vallen begon t ineens te lichtjes te onweren. Dus ik dacht nee he, want deze freak is ook onweer freak. Maar was blijkbaar zo moe dat ik toch in slaap ben gevallen. Nu weet ik niet of t nog verder geonweerd heeft, maar wat ik wel weet is dat ik heerlijk gesloapen heb :p

Hier wel, hier zijn ook alle stoppen bij elke meterkast in de buurt eruit gegaan:bonk:

Back
Bovenaan