Nachtbrakerstopic 29-30 december 2025!

Heerlijk zo dit topic, gisteren supermarkten in Duitsland geweest. Vandaag rondje gildenhaus & Gronau om mijn voor bestellingen op te halen. Begin rustig wat later op de dag. Succes allemaal vandaag 🤞

Morgen iedereen!
Toch een nette 7 uur slaap gepakt, zeer content. Vandaag einde van de dag om 1700 de laatste bestelling bij vwpd
Eerst nog ff sporten

Veel chaos rondom Magnum hoorde ik vandaag bij meerdere winkels. Leveringen zouden te laat zijn geweest of helemaal niet zijn geweest. Hier nog iemand hier last van gehad?
Wat @MelvinVW Al schreef. Begreep van de winkelier dat er inderdaad problemen zijn met leveren aan meerdere winkels maar in welke vorm en formaat werd mij niet echt dujdelijk

Zo! We zijn er weer. Voor m’n gevoel als een blok geslapen en volgens mij opgegaan in m’n matras 🤣 straks naar huisman de laatste spullen ophalen en dan zijn we klaar!!

Bekijk bijlage 1823489Bekijk bijlage 1823490Bekijk bijlage 1823491Vandaag regio Den Haag en Breda gezien en meer vuurwerk opgehaald dan ik ooit in een seizoen heb gehaald. Voor morgen staat het zelfde of zelfs meer op het programma, enkel in een ander deel van het land, ik ben haast bang voor de hoeveelheid die ik straks tot mijn beschikking heb. Maar na een paar magere jaren gaan we all in dit jaar. Hierbij een wat foto’s van de crime scène van bijzonder lage kwaliteit, excuus! Het licht in mijn berging is niet geweldig.

Ik dacht ff in een flits: HÈ, ik heb een hele mooie fontein van Wolff gemist, de 666.

Nadat ik de soep uit me ogen had gewreven zag ik het. 🤣

Leuke collectie man, genieten!

Mogges na een onrustige nacht ook maar weer aan de ontbijttafel.
Vandaag laser halen voor klok projectie. Hout sprokkelen voor de vuurton. En in de middag langs 2 winkels met de kids.

Back
Bovenaan