Avalanche
VWC lid
Yes! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar niet of nauwelijks met vuurwerk bezig ben geweest, en toen was het ineens November. En nu kriebelt het weer als vanouds...Veel plezier vandaag,eerste ophaaldag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Yes! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar niet of nauwelijks met vuurwerk bezig ben geweest, en toen was het ineens November. En nu kriebelt het weer als vanouds...Veel plezier vandaag,eerste ophaaldag?
Yes! Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit jaar niet of nauwelijks met vuurwerk bezig ben geweest, en toen was het ineens November. En nu kriebelt het weer als vanouds...

kofferbak, fietstas of heftruck foto?De 1e bestelling van de dag alweer binnen, onder andere de Tarantula & Climax veilig gesteld.
Wat zien deze er vet uit zeg. Als de lokale shop hem heeft gaan die gewoon over het schoudertje mee hoor!
Sorry….kofferbak, fietstas of heftruck foto?
Wat @MelvinVW Al schreef. Begreep van de winkelier dat er inderdaad problemen zijn met leveren aan meerdere winkels maar in welke vorm en formaat werd mij niet echt dujdelijkVeel chaos rondom Magnum hoorde ik vandaag bij meerdere winkels. Leveringen zouden te laat zijn geweest of helemaal niet zijn geweest. Hier nog iemand hier last van gehad?
Bekijk bijlage 1823489Bekijk bijlage 1823490Bekijk bijlage 1823491Vandaag regio Den Haag en Breda gezien en meer vuurwerk opgehaald dan ik ooit in een seizoen heb gehaald. Voor morgen staat het zelfde of zelfs meer op het programma, enkel in een ander deel van het land, ik ben haast bang voor de hoeveelheid die ik straks tot mijn beschikking heb. Maar na een paar magere jaren gaan we all in dit jaar. Hierbij een wat foto’s van de crime scène van bijzonder lage kwaliteit, excuus! Het licht in mijn berging is niet geweldig.
Haha echt he!8 pagina’s?!? Weinig! We hebben maximaal op de 29e geïnvesteerd allemaal haha!