Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Broekhoff is normaal juist goed met leveringenVeel chaos rondom Magnum hoorde ik vandaag bij meerdere winkels. Leveringen zouden te laat zijn geweest of helemaal niet zijn geweest. Hier nog iemand hier last van gehad?
Broekhoff is normaal juist goed met leveringen
Mooi is dat he. Ik kan er ook altijd van genieten als ik die opgewonden en blije kinderen zie in de winkels, even terugdenk aan vroeger en besef dat ik eigenlijk nog net als vroeger ben als het op vuurwerk aankomt.Ging om 23.00 mn nest in want was helemaal kapot van t ophalen en sjouwen.
Ken gewoon niet slapen… voor t eerst in jaren heb ik de spanning die ik had toen ik nog kind was. Dat magische gevoel is er weer! Wow
jeetje ze verkopen zelfs museum stukkenBekijk bijlage 1823487
Zag vandaag deze over de toonbank gaan. Flink jaloers.

Vandaag regio Den Haag en Breda gezien en meer vuurwerk opgehaald dan ik ooit in een seizoen heb gehaald. Voor morgen staat het zelfde of zelfs meer op het programma, enkel in een ander deel van het land, ik ben haast bang voor de hoeveelheid die ik straks tot mijn beschikking heb. Maar na een paar magere jaren gaan we all in dit jaar. Hierbij een wat foto’s van de crime scène van bijzonder lage kwaliteit, excuus! Het licht in mijn berging is niet geweldig.