Nachtbrakerstopic 29-30 december 2025!

Zojuist nog een leuke bestelling gedaan in orthen, tang ren jie en wat andere dingen.
Bij het betalen zag ik ophalen 30dec 07:00/08:00 staan dus SNEL naar de lakens.

Want dat gaat anders niet goed komen.

• Haha
Waarderingen: FAAI
Broekhoff is normaal juist goed met leveringen

Bij een niet nader te noemen winkel zou de Broekhoff/Magnum vrachtwagen ook aankomen om 17:00 met het product waar we op wachtte, eindstand bleek deze vrachtwagen om 17:45 nog in Dronten te staan... Gelukkig wel goed opgelost door de desbetreffende winkelier.

Ging om 23.00 mn nest in want was helemaal kapot van t ophalen en sjouwen.

Ken gewoon niet slapen… voor t eerst in jaren heb ik de spanning die ik had toen ik nog kind was. Dat magische gevoel is er weer! Wow
Mooi is dat he. Ik kan er ook altijd van genieten als ik die opgewonden en blije kinderen zie in de winkels, even terugdenk aan vroeger en besef dat ik eigenlijk nog net als vroeger ben als het op vuurwerk aankomt.

IMG_0089.jpegIMG_0088.jpegIMG_0087.jpegVandaag regio Den Haag en Breda gezien en meer vuurwerk opgehaald dan ik ooit in een seizoen heb gehaald. Voor morgen staat het zelfde of zelfs meer op het programma, enkel in een ander deel van het land, ik ben haast bang voor de hoeveelheid die ik straks tot mijn beschikking heb. Maar na een paar magere jaren gaan we all in dit jaar. Hierbij een wat foto’s van de crime scène van bijzonder lage kwaliteit, excuus! Het licht in mijn berging is niet geweldig.

Back
Bovenaan