Nachtbrakerstopic 29-30 december 2025!

Helemaal compleet op 2 pakjes killer bee na😂. Zelfs de uitloop kooiartikelen meegekregen. Heb optimaal genoten! Ff bij het muurtje gekeken, geroken en betast. Nu m'n nest in, morgen voorbereidingen showtje en carbid🤩. Veel plezier iedereen met nog meer vuurwerk binnen harken!

Wat een prachtige topics deze nachtbrakerstopics zeg. Gewoon echt een collectiefoto topic met al die kofferbakfoto's. Helemaal goud!

Hier zo op naar bed en morgen nog 4 adressen te gaan. Zin an!

Zo net weer thuis! Wat een horror dag was het in Duitsland en dan met name net over de grens bij groningen in bunde. Stond vanaf vanochtend een rij van 3 uur, besloten om eerst langs dream en perfect te gaan voor de bestellingen. Vanavond rond half 7 terug gegaan stond er nog een dikkere rij.. uiteindelijk rond kwart voor 10 de spulletjes weten te bemachtigen:bonk:en ja hoor om kwart voor 10 was de rij NOG langer.. man man man wat een drama daar! ( Blijkbaar dus allemaal mensen die afhaaltijd bijv morgen of overmorgen hadden en gewoon vandaag zijn heen gegaan..

Probleem bij sommige zaken in Duitsland is dat ze bestellingen niet samenvoegen. De kopers zijn in NL gewend dat ze samengevoegd worden (d.m.v. notitie).

Wat je krijgt is dat mensen meerdere keren bestellen maar de afhaalblokken vol zijn, dus dan selecteren ze de volgende dag (en de dag erna) maar willen ze wel alles hebben op de 1e dag.

Zo de meeste spanning is hier uit het lijf. De eerste afhaaldag doet toch altijd het meeste met mij. Morgen nog een wat winkels langs, maar vooral voor de sfeer. Zolang mogelijk van genieten nu het nog kan.

Slapen gaat vast beter dan afgelopen nacht. Benieuwd of ik dit topic vanacht nog nodig heb.

Hier het meeste gelukkig ook in huis, zo nog even tevreden bij m'n muurtje kijken & dan moe maar voldaan m'n nest in. Afgelopen jaar 30 geworden, en dat is wel te merken, het is me namelijk meteen gruwelijk in de rug geschoten na het slepen met al die zware dozen... 😂

Veel chaos rondom Magnum hoorde ik vandaag bij meerdere winkels. Leveringen zouden te laat zijn geweest of helemaal niet zijn geweest. Hier nog iemand hier last van gehad?

Vandaag rustig rond het middaguur mijn twee bestellingen op gehaald bij Bofi Zaandam en Intratuin Hoorn. De Elegance en Full Throttle m'n twee grootste aanwinsten.

Morgen nog wel van plan om even rustig op pad te gaan voor wat extra spul. Hebben jullie nog tips voor zaken in Noord-Holland?

Back
Bovenaan