Nachtbrakerstopic 29-30 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen om 8:00 staat de wekker om te reizen naar Almere. Erna door naar Vathorst & Huizen om te kijken of er nog dingen zijn om te scoren. Iemand een idee of ze bij deze twee winkels nog leuke aanbiedingen hebben?

Countdown loopt goed zo te zien!

Hier is al het spul binnen en verdeeld over 3 adressen. Wil eigenlijk slapen want moet morgen ochtend nog een feestje voorbereiden en houden maar ik denk dat ik de komende tijd nog niet KAN slapen en dus wakker mn verjaardag in ga, hoezee :p

Gefeliciteerd baassie123!

Hatsidee. En weer een dagje weg. Prima dsgbesteding geweest. Voor het eerst eens in duitsland gekeken. Die plunderacties vanaf de vulkar vind ik helemaal niets, toch leuk om een meegemaakt te hebben. Toevallig tegen bugano fonteinen aangelopen dus toch maar zelf wat gekocht.

Jeetje, 30 december, het staat er echt.
Kijken er een heel jaar naar uit, en dan is het alweer bijna zo ver!

Wat een rust hier...net nog ff met de nachtportier van het hotel waar we verblijven over vuurwerk zitten ouwehoeren heerlijk haha

Lekker man. Iedereen is wel verrot intussen, wel lekker dat extra dagje. Winkeliers en importeurs krijgen ook eens een jaarwisseling met wat rust mee.
Slapen blijft een probleem helaas...

Lekker man. Iedereen is wel verrot intussen, wel lekker dat extra dagje. Winkeliers en importeurs krijgen ook eens een jaarwisseling met wat rust mee.
Slapen blijft een probleem helaas...

Ik mag straks nog mijn afhaal dagje beleven,
Door werk helaas nog geen tijd gehad.

Goedenacht pyro’s,
Zo straks tijd voor de laatste afhaaldag, wat meer slaap was wel fijn geweest..
gisterenavond nog een extra Fatily van Volt gescoord, ben benieuwd.

Goedemorgen allemaal. De kruitstress slaat nu toch wel toe hoor. Ik lag al anderhalf uur te woelen, dus nu toch maar op het bankje de Top2000 aan met een kop koffie erbij.

ff planning aan het maken :

Gebak halen voor mijn verjaardag.
Hakbijl in de auto leggen voor Raben ivm ophalen Cairo.
Later op de middag nog wat winkels bezoeken, moet mijn laatste geld uitgeven :)

ff planning aan het maken :

Gebak halen voor mijn verjaardag.
Hakbijl in de auto leggen voor Raben ivm ophalen Cairo.
Later op de middag nog wat winkels bezoeken, moet mijn laatste geld uitgeven :)

Hahaha, gewoon meteen bij het afgeven van je bon vermelden dat je niet van geintjes houdt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan