Nachtbrakerstopic 29-30 december 2023!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog 2 dagen naar oud & nieuw en al meer dan 10k berichten in de countdown!
Mooi hoor, gaan vorig jaar verdubbelen.

Gister en vandaag alle bestellingen opgehaald. Alles perfect verlopen, 100% score. Morgen nog even de sfeer proeven bij de lokale winkels per fiets. Toch wel heerlijk zo een vroege verkoopdag, veel meer rust en tijd om te genieten van de mooiste tijd van het jaar.

Nu in het juiste topic:
Wat ik me afvraag hoe ver moet je Duitsland inrijden om geen uitverkochte Lidl/Aldi tegen te komen.
Dorsten ligt 122KM van Nijmegen af, of is dit te ver?

De mega mines al klaar…hahahaha

haha de eerste drie zijn doorgelont ja, projectje met blue crosette van pyroshop en de gold willow mine with blue tips. Ff als finale na al het mooie blauw/goud. Wil nog steeds weten die die 3 karton van mij 'gejat' heeft. Balen! Maar toch bedankt nog voor de service en de laatste stuks uit de bunker vissen :) Was trouwens tikje gestressed voor alles wat nog moet gebeuren, normaal gesproken praat ik wat langer maar deze dagen joh! Bijna niet te genieten soms.

Nu in het juiste topic:
Wat ik me afvraag hoe ver moet je Duitsland inrijden om geen uitverkochte Lidl/Aldi tegen te komen.
Dorsten ligt 122KM van Nijmegen af, of is dit te ver?

Dieper Duitsland ingaan geeft geen garantie op meer voorraad. Over het algemeen ligt de meeste voorraad op de plekken waar de meeste toestroom is. Zo worden de supermarkten aan de grens met Nederland het vaakst aangevuld en houden ze de meeste voorraad aan. Dit betekend dat je het beste een dorp aan de grens kan proberen. Niet gelijk de eerste afslag nemen natuurlijk.

haha de eerste drie zijn doorgelont ja, projectje met blue crosette van pyroshop en de gold willow mine with blue tips. Ff als finale na al het mooie blauw/goud. Wil nog steeds weten die die 3 karton van mij 'gejat' heeft. Balen! Maar toch bedankt nog voor de service en de laatste stuks uit de bunker vissen :) Was trouwens tikje gestressed voor alles wat nog moet gebeuren, normaal gesproken praat ik wat langer maar deze dagen joh! Bijna niet te genieten soms.

Graag gedaan en mooie de laatste 1.2 te pakken! Het waren overigens 5 kartons, hahaha

De jaaroverzichten van de NOS zijn ook ieder jaar weer zo’n momentje.

Nu op NPO 1 “uit het leven” met alle overledenen, niet echt sfeerverhogend, maar wel indrukwekkend.

Nog 2 dagen naar oud & nieuw en al meer dan 10k berichten in de countdown!
Mooi hoor, gaan vorig jaar verdubbelen.

Bizar hè, loopt echt als een trein. Hadden gehoopt op 10.000 berichten dit jaar in de countdown, maar zitten morgen waarschijnlijk al op de 11.000z een verdubbeling zal er niet in zitten, dat is wel heel erg veel, maar een dik record hebben we zeker al te pakken.

Ook dag 2 zit er alweer bijna op. Vanochtend alweer op tijd op pad, tripje Duitsland om fonteinen te scoren. Na 20+ supermarkten bezocht te hebben is het gelukt om er voor dit jaar wat bij elkaar te sprokkelen. Ook qua cakes, waar ik zelf dus niet voor ging, was het een trieste boel in de regio waar ik was. Al met al een lange en vermoeiende dag, wel gezellig overigens met z'n tweeën, met een magere opbrengst. Op naar de laatste afhaaldag!

Countdown loopt goed zo te zien!

Hier is al het spul binnen en verdeeld over 3 adressen. Wil eigenlijk slapen want moet morgen ochtend nog een feestje voorbereiden en houden maar ik denk dat ik de komende tijd nog niet KAN slapen en dus wakker mn verjaardag in ga, hoezee :p

Ook dag 2 zit er alweer bijna op. Vanochtend alweer op tijd op pad, tripje Duitsland om fonteinen te scoren. Na 20+ supermarkten bezocht te hebben is het gelukt om er voor dit jaar wat bij elkaar te sprokkelen. Ook qua cakes, waar ik zelf dus niet voor ging, was het een trieste boel in de regio waar ik was. Al met al een lange en vermoeiende dag, wel gezellig overigens met z'n tweeën, met een magere opbrengst. Op naar de laatste afhaaldag!

Ik was vandaag ff in Ahaus daar was nog genoeg te krijgen en totaal niet druk...

Bizar hè, loopt echt als een trein. Hadden gehoopt op 10.000 berichten dit jaar in de countdown, maar zitten morgen waarschijnlijk al op de 11.000z een verdubbeling zal er niet in zitten, dat is wel heel erg veel, maar een dik record hebben we zeker al te pakken.

Als elk lid dus even voor de jaarwisseling nog even de beste wensen post in de countdown ben je er wel haha

Zo ik lig op bed, morgen nog bestelling ophalen. Neem een hakbijl mee want ik moet naar Raben voor de Cairo :D

Zo ik lig op bed, morgen nog bestelling ophalen. Neem een hakbijl mee want ik moet naar Raben voor de Cairo :D

Hahhahaha geweldig, zag je naam in de Nachtbrakerstopic en wist dat het een hilarische opmerking moest zijn. Na net de Cairo topic te hebben gelezen. :D

Wat een drama, meest besproken cake moeten missen en dan komen ze met leugens aanzetten ook. Ik zou de toko ook op stelten zetten, na 3 jaar wachten om hem eindelijk eens mee te maken.

Laatst bewerkt:
Nieuwe nacht, nieuwe poging om op tijd te gaan slapen.
Morgen nog even sfeer proeven in de winkels nu het nog kan, er is tijd voor, lekker benutten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan