Nachtbrakerstopic 28-29 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi kalm hier, de meeste hebben een zware en lange dag erop zitten vermoed ik. :p
Ga ook mooi wat slapen, fijne nacht nog!

Ach misschien heb je dan wat afleiding bij mij in tegenstelling tot normaal loopt het als een tiet ,teveel tijd om aan vuurwerk te denken :frusty:

Nog 20 minuten.
En dan lekker naar huis, knagen, douchen en pitten.
En daarna nog 1 nachtdienst....
Pfff. Jan Hedrik van den Domme.

Zooooo voor mij kan het nu dan ool echt beginnen, 6 uur ging de wekker en zo in de auto stappen en op naar valk en discount wierden!

Nou... Elk jaar kan ik nooit goed slapen voor het ophalen van het vuurwerk. Natuurlijk dit jaar ook niet... Hele nacht wakker gelegen...Straks lekker naar Leiderdorp, dan naar Steenbergen, Breda en tot slot Orthen. Lekker tripje weer:). Iedereen veel plezier vandaag.

Wekker op tijd gezet, maar was niet nodig, was alweer op tijd wakker. Zo een mooie rit naar Haulerwijk voor de boeg, waarbij ik eindelijk het vuurwerk zelf in handen heb :D

Kom maar door met die verhalen en foto's mensen! Ik volg jullie avonturen vandaag vanaf de bank met een bakkie erbij.

Zelf ga ik vanmiddag met mijn zoon alleen in de buurt een paar zaken af. Twee kleine bestellingen en verder lekker sfeer proeven, een paar oliebollen knatsen en kijken of ergens nog mooie verrassingen staan (Imperial Blink!).

Heren, alles is weer binnen. We hebben een leuke tijd gehad tijdens t ophalen. Leuke sfeer overal en een hoop blije, enthousiaste en gepassioneerde medefreaks gezien.

Hier een kleine toevoeging van onze kant:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan