Nachtbrakerstopic 28-29 december

Bij mij komen de kriebels nu ook echt pas. Morgen om 1100 naar twee winkels.

Wel 1 winkel die me nog terug zou moeten bellen en dat niet heeft gedaan. Ben benieuwd wat ze ervan vinden als ik er lekker wat van ga zeggen:D

om half 8 eerst naar de penny in elten, daarna gelijk door naar pannerden voor het echte werk :)

en mijn hoogte punt van het jaar was toch wel dat ik met een groep vrienden in berlijn was tijdens het WK en dat berlijn in de finalen stond en won, was een mega feest bij het hyundai fan park met 500.000 man :D

Toemaar gefeliciteerd! Slaapt ze een beetje door ondanks het begin van de knallende tijden. Of heeft ze er geen oor naar?

Over het algemeen kunnen wij wel wat uurtjes pakken in de nacht, rustige omgeving ook hier, dus van geknal helemaal geen last. :p Maar alle aandacht en tijd zit in haar nu, dus moet de kruitstress kriebels nog even zien te krijgen! :wink:

Oki begint nu toch wel te komen
Net uit stress maar 2 pakke. Pijlen besteld light year en moonlight van burnit.

Jullie ook last van dat gevoel dat je te wei ig hebt maar altijd meer dan zat heb en meer dan de rest?

Jullie ook last van dat gevoel dat je te wei ig hebt maar altijd meer dan zat heb en meer dan de rest?

Haha heb dat gevoel gelukkig al 2 jaar niet meer, vorig jaar zoveel besteld dat ik samen met feabal een plaatselijk vuurwerkverbod heb gerealiseerd en dit jaar wordt het wel wat beschaafder maar toch echt een mooi Pyrofeestje

Dat gevoel is heel erg herkenbaar. "Oh nee ik heb maar 50 cakes, moet er meer hebben!"

Het kriebelt heel erg nu, hopen dat ik zo een beetje kan slapen. Morgen rond 6en op. pfoe dat gaat zwaar vallen na een week uitslapen.

Hahah was vroeger al had meer dan al mijn vriendjes en vriendinnetjes bij elkaar.
Je maakte altijd heksenkringen iederen sponserde paar pakjes ik altijd broden pakke. Joeg ik er doorheen toen al een echte pyrojunk
Soms verlang ik terug naar dat jochie van 15 hele dag astronoutje. Afsteken op van de zenuwen pa ma gek opa oma gek zelfs vrienden konden geen vuurwerk meer zien.

dat heb ik soms ook weleens lawinebom. dat je gelukkig was met een slof rotjes. pakje babypijlen en grondbloem.en een sierpakketje. dan betaalde mijn vader het en dan had je altijd genoeg.en het was altijd goed. nu word het(ook door mijn eigen schuld) steeds meer,steeds groter, en toch heb ik elk jaar de grootste lol gehad.of het nouw met nitraten was of met rotjes.

De tijd dat je voor 80 gulden avonden lang aan het uitzoeken was, lijstjes wisselen, al dat kleine grut, de hele dag stoken en blij met 2 grote cakes en een pijlenpakket.

Die tijd mis ik soms ook wel, het kan bijna niet gek genoeg meer qua hoeveelheden, zijn inmiddels webshops met kartonprijzen etc., prachtig, volgas geweld, maar de tijd dat je tevreden was met 5-10 mooie en losse cakes is er niet meer. :p

Begin nu ook sinds een half uurtje toch echt de kriebels te krijgen. Haha. Tijd gaat langzaam nu en kben nog steeds niet moe......

dat je gewoon je bestellijst met pen in vulden en naar de winkel bracht. gouden tijden:)

Inderdaad, 5 folders halen, 3 voor klad, 1 voor definitief en 1 voor archief. :p

En hoe vet was dat, eerste bestelling plaatsen in de winkel, gewoon afhaalbewijs nummer 1 krijgen, kicke!

Nope, ik juist niet. Ik denk juist altijd en heb het gevoel dat ik teveel heb. Dat geeft mij soms een onprettig gevoel. Want ik weet dat de helft weer in de garage zal komen te staan wachtend tot volgend jaar. Dus, aan de ene kant een hele hoop vuurwerk over en aan de andere kant een lege beurs. Vandaar dat ik niet het gevoel heb dat ik te weinig heb. :)

Back
Bovenaan