Nachtbrakerstopic 28-29 december

Ik ga denk ik vroeg naar bed, de wekker staat om half 7.

Ik zal weinig online zijn de komende dagen, dus veel succes en plezier jongens!!

heerlijk morgen fijn half 7 wekkertjes, ontbijten, 7 uur op de fiets en half 8 trein en dan 8 uur in groningen en dan bestellingen ophalen. 11 uur weer thuis en dan verjaardag vieren. dus ga maar normale tijd slapen. Als je niet kan slapen helpt hoestdrank ook wel;)

hehe k kan lekker laat gaan slapen en morge al me rust pakken, hoef me vuurwerk nog nie op te halen. dan neem k alvast me rust voor de 30ste en 31ste want dan kan ik waarschijnlijk niet slapen ":p

Morgen ben ik ook de hele dag weg :( Eerst snel vuurwerk ophalen en dan naar familie in Brabant. Kan ik weer niet VWC'en dus moet ik weer nachtbraken.

Als je niet kan slapen helpt hoestdrank ook wel;)

Jagermeister ja :-)

Ben zelf wel uitgeteld na paar dagen balansen op 't werk.
Kan geen koppeling meer zien en ben moe.
Vanavond beetje vwc, tv kijken en paar fijne bruine Hertog Jantjes uit 't kerstpakket soldaat maken. Denk dat ik daar heerlijk op slapen :-)
Om 6 uur de wekker, lekker bakkie pleur maken, krantje lezen en om 7 uur vertrekken richting 't oosten.

Ik ga dalijk ook maar slapen jongens...

Kon gister om de een of andere vage reden niet meer bestellen bij mijn lesli dealer, dus moet morgen erg vroeg daar zijn:wink:

Kijk uit naar morgen, lekker vuurwerk halen natuurlijk, en dan langzamerhand stroomt heel VWC weer vol met de collectie's van de mede-vuurwerkfreaks!! Genieten!!

Zo morgen wordt een mooie dag om 8 uur een bestelling met wat kleine potjes ophalen, om 10 uur de grote bestelling + gratis pot ophalen bij vuurwerk-orthen en daarna doorrijden naar ano vuurwerk voor mijn gewonnen prijs van 300 euro. ik ben nog steeds hartstikke blij, super bedankt!!

Zo morgen wordt een mooie dag om 8 uur een bestelling met wat kleine potjes ophalen, om 10 uur de grote bestelling + gratis pot ophalen bij vuurwerk-orthen en daarna doorrijden naar ano vuurwerk voor mijn gewonnen prijs van 300 euro. ik ben nog steeds hartstikke blij, super bedankt!!

Waar heb je besteld?
aangezien je volgens mij ook in Tilburg woonde:)

Heerlijk zo'n dag/avond/nacht vlakvoor de drie dol dwaze dagen van een freak. Ik heb morgen ochtend om 08:00 een bestelling staan en om 15:00 en om 15:30. En stiekem ben ik benieuwd wat er gebeurd als er een controlerend ambtenaar aanwezig is (ivm 2 event 4 seasons van rubro dus alleen dat al 36 kg).
Morgen gaat dan toch echt het echte bouwen beginnen :)!!!

Back
Bovenaan