Hoezo whatsup in Steenbergen?Ik heb 6 uur in de trein gezeten om vervolgens met lege handen te vertrekken bij Steenbergen. Ik zou willen zeggen; ik kom daar nooit meer maar daar maak je met de huidige situatie ook geen indruk mee![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoezo whatsup in Steenbergen?Ik heb 6 uur in de trein gezeten om vervolgens met lege handen te vertrekken bij Steenbergen. Ik zou willen zeggen; ik kom daar nooit meer maar daar maak je met de huidige situatie ook geen indruk mee![]()
Doe zelf alles in shoppers, wat past tenminste. Poaahh wat doe ik een hoop boodschappen de laatste dagenauto straat verderop gezet en alles via steegjes en poorten gelopen![]()
De Fransbomber
ScherpDe Fransbomber
Wat doe jij met al die stokbroden?
Ook een poging gedaan, failZo alles voor vandaag is binnen. Ff kijken of we 2 uurtjes kunnen bijslapen...

Yep.Ook een poging gedaan, fail![]()
Hey! De collectie van @YOYOYOBekijk bijlage 1823229
Vanochtend om 10:15 uur werd er alweer een nieuwe trailer met voorraad gebracht bij Rowy Almere!
Ik net op de bank wel ff weggedut, maar lang duurde het nietOok een poging gedaan, fail![]()