Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 6 uur in de trein gezeten om vervolgens met lege handen te vertrekken bij Steenbergen. Ik zou willen zeggen; ik kom daar nooit meer maar daar maak je met de huidige situatie ook geen indruk meeSteenbergen wat een topzaak, levert alles netjes uit!

Wat doet jou bewegen om 6 uur in de trein te zitten voor steenbergen? Wat had je besteld?Ik heb 6 uur in de trein gezeten om vervolgens met lege handen te vertrekken bij Steenbergen. Ik zou willen zeggen; ik kom daar nooit meer maar daar maak je met de huidige situatie ook geen indruk mee![]()
Die Bombjes naast de stapel doen mij geloven dat de Lucky number 19 cakes van Valk komen. Klopt dat?Bekijk bijlage 1823180de eerste afhaal is klaarstraks nog naar vuurwerk gigant Franeker en morgen naar Haulerwijk.
Die wordt uitgeleverd in 3 dozen ivm wetgeving naar wat ik begreep!Heb je nou triple triple melody's?
Nee ik heb ze bij pyro outlet Joure op gehaaldDie Bombjes naast de stapel doen mij geloven dat de Lucky number 19 cakes van Valk komen. Klopt dat?
En, jullie al een kooitje geknipt?