Leet
VWC lid
Jij ook kerel!Ja man, een aantal rustige jaren gehad, maar we gaan eruit met een knal. Fijne jaarwisseling alvast en veel plezier Roy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij ook kerel!Ja man, een aantal rustige jaren gehad, maar we gaan eruit met een knal. Fijne jaarwisseling alvast en veel plezier Roy!
Net over de grens bij de oosterburen.Gewoon nog funke tekoop?!
We zitten op de helftTering jantje...
Dat snap ik, maar op website was het uitverkochtNet over de grens bij de oosterburen.
Hey ik spot een heel klein stukje van mezelf!
Staat zelfs een Achterhoekse Beuker tussen kan je nagaan
Gewoon een yellow river meegekregen!! Leveren ze dan toch gewoon kooiproducten uit!?!?Bescheiden eerste bestelling, morgen meer winkels! Nu eerst naar huis.
Hahaha spot mezelf (met de mantel) dan stond je iets achter me in de rij.
Ik lag lekker en word wakker van de zenuwe… kruitstresHoe deed je dat nog maar, slapen? Ik heb echt geen idee meer, lig al dik 2 uur wakker... Nog 4enhalf uur tot wekker.
Laat maar eens zien hoe die naomibomber presteert!Bescheiden eerste bestelling, morgen meer winkels! Nu eerst naar huis.
Wow, vraag die meteen ten huwelijk gek! VasthoudenMissie geslaagd voor de hollenfeuers en de beauty als impulsaankoop meegenomen tijdens afhalen gesponsord door vriendin![]()