Nachtbrakerstopic 28-29 december 2025!

ah m'n afhaalmaat heeft moeten cancelen voor morgen. Moet dus helaas alleen op pad, baal er best van eigenlijk. Meer mensen die alleen gaan halen of altijd samen?
Ik ga echt het liefst in mn eentje. Heb het 1 jaar samen gedaan, maar nooit weer. Wil alles op mijn manier en op mijn tempo zodat ik er maximaal van kan genieten zonder rekening met een ander hoeven te houden.

ah m'n afhaalmaat heeft moeten cancelen voor morgen. Moet dus helaas alleen op pad, baal er best van eigenlijk. Meer mensen die alleen gaan halen of altijd samen?
Ik ga de laatste paar jaar alleen. Vrouw zit er niet op te wachten en heb nou niet echt mensen (meer) om me heen die net zo gek zijn als ik om én veel km’s te maken én dat ook nog eens vroeg in de ochtend doen🫣😅

Ik ga echt het liefst in mn eentje. Heb het 1 jaar samen gedaan, maar nooit weer. Wil alles op mijn manier en op mijn tempo zodat ik er maximaal van kan genieten zonder rekening met een ander hoeven te houden.
Ook heel begrijpelijk. Ik doe het nu ook al een aantal jaar alleen en het bevalt me prima. Lekker op mn eigen manier💪

Oe daar zit zeker wat in, ergerde me daar soms wel aan ja, het tempo of manier van doen van mensen die mee waren. Morgen geen last van inderdaad:handsup:

Al enkele jaren een vaste meerijder, zowel voor de gezelligheid als voor de last minute inkoopjes. Af en toe gaat er een meerdere mee maar voornamelijk met zn 2en op pad... heerlijk genieten

Back
Bovenaan